.

Beantwoord

Waarom word ik niet aangesloten nadat ik betaald heb?

  • 26 February 2016
  • 3 reacties
  • 128 Bekeken

Ik zou graag willen weten wanneer ik weer aangesloten word. Ik heb extra incassokosten betaald en de factuur. Dit door dat ik lange tijd in het ziekenhuis lag en de factuur hierdoor vergeten was. Ik ben nu weer thuis en zou graag weer gebruik van mijn telefoon willen maken. Ik heb echter geen bevestiging van betaling ontvangen.
icon

Beste antwoord door Caspar 27 February 2016, 14:35

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Lappy43,

Wat vervelend dat je nog niet aangesloten bent en goed om te horen dat je weer thuis bent uit het ziekenhuis.

Ik heb even gekeken naar je aansluiting en zie dat de factuur van november nog opstaat. Bedoel je dat je deze hebt betaald? Die van december is namelijk ook onlangs betaald!

Groetjes Caspar
Goedemiddag,
Ik ben jammer genoeg nog niet aangesloten en mocht er nog steeds iets openstaan zou je daar dan een link van willen sms'en. Zodat ik alsnog het openstaande kan betalen. Ik kan nl niet op mijn eigen tel zonder internet en kan hierdoor de facturen niet inzien.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Lappy43,

Je bent inderdaad nog niet aangesloten. Zoals Caspar heeft aangegeven, staat de factuur van november nog steeds open. Helaas kunnen we je niet aansluiten tot deze factuur betaald is. Ik heb je een e-mail gestuurd met daarin een betaallink. Zo kun je de factuur via iDeal voldoen.

Gaat dat lukken?

Groetjes,
Angela

Reageer