.

Beantwoord

Waarom staat mijn wijziging bundel nu al op mijn factuur?

  • 1 October 2015
  • 5 reacties
  • 167 Bekeken

In september heb ik ervoor gekozen mijn bundel te verhogen ingaande in de maand oktober dus. In mijn factuur van september moet ik daarentegen al de wijziging in bundel betalen terwijl ik die bundel in september nog niet gebruikt heb?
icon

Beste antwoord door Scotsman 2 October 2015, 08:29

Bekijk originele reactie

5 reacties

Hallo?
Reputatie 7
Badge +9
Abonnementskosten moeten vooruit betaald worden. Vandaar dat je de hogere kosten voor oktober op de factuur voor september ziet staan.

PS. Reageer bij voorkeur niet op een topic dat je eerder zelf hebt gestart want daardoor wordt deze als "nieuw" gemarkeerd, en moderators (ik ben geen moderator) werken over het algemeen van oud naar nieuw...
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Robinyap, welkom op het Simyo forum.

Zo te zien heeft Scotsman je vraag al correct weten te beantwoorden 🙂 (dankjewel Scotsman!). Heb je hier nog verdere vragen over?

Groetjes, Tiury
Hoi,

Ik heb dezelfde vraag, ik heb net (in oktober) mijn bunder aangepast en deze kosten komen dus ook al in de factuur van oktober te staan. Ik lees overal dat je de abonnementskosten vooruit moet betalen en dat de kosten daarom al op de factuur van een maand ervoor staan.

Jullie zeggen echter ook: "Bij Simyo is de facturering altijd achteraf, voorbeeld; in januari ontvang je de factuur van december en in februari ontvang je de factuur van januari enzovoort." (https://forum.simyo.nl/factuur-betalen-65/faq-werkt-betaalproces-voor-sim-only-abonnementen-18340)

Als ik dan bij de factuur van oktober (die ik in november ontvang) de maand oktober betaal, maar ook de kosten van mijn nieuwe bundel die pas in november in ga, en in de factuur van november (die ik in december ontvang) moet ik de kosten van november betalen, dan betaal ik toch twee keer voor de maand november? Hoe zit dit?Of kost het geld om mijn bundel aan te passen?
Reputatie 4
Badge +10
Hoi AnkeJL,

Op twee verschillende plaatsen heb je je vraag gesteld. Voor de overzichtelijkheid heb ik je vraag alleen in je eigen nieuwe topic beantwoord. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, dan kun je ze daar het beste stellen 😉 Alvast bedankt.

Reageer