Skip to main content

.

Net klant geworden. Op de site heb ik gekozen voor 12GB en het tarief maandelijks opgezegd, voor alle 12,-.

0,01 betaald via iDEAL, gedownload en ingelogd in de applicatie op de iPhone, eSIM geïnstalleerd. En ik zie in de aanvraag: deze maand 22,80 te betalen.

Als je naar de factuur kijkt, dan daar
- Internetbundel 7.60
- Simyo 200 15.20

Wat is dit?

 


Zie ik nu dat deze factuur is voor 2 maanden:

 


Hoi @aleksandrvin,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt!

Dit komt omdat de eerste factuur altijd hoger uitvalt dan de volgende facturen omdat je op de eerste factuur betaald voor de maand waarin je het abonnement bent gestart en alvast voor de maand voorruit. Geen zorgen, dit klopt dus 😊. Bijvoorbeeld: Op de factuur van augustus betaal je voor augustus en september, op de factuur van september betaal je voor oktober enzovoort. 

In de eerste mails die van ons hebt ontvangen en in de mail '’Je simyo simkaart is geactiveerd!'’ leggen we dit ook nog even aan je uit. 

Mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag!

Groetjes,
Amy


Reageer