Skip to main content
Vraag

Waarom ontvang ik geen betaallink in de e-mail over dat de factuur klaarstaat?

• July 15, 2025
  • 4 reacties
  • 38 Bekeken

Beste meneer of mevrouw,

zouden jullie bij jullie technische afdeling willen doorgeven/ticket aanmaken dat de iDeal hyperlink ontbreekt in de e-mails die worden verstuurd? 

Dit gebeurd in ieder geval bij mij sinds 3 maanden, waaronder ook de factuur voor Juni. Daardoor moet ik al meerdere maanden telefonisch contact zoeken om een helpdesk medewerker alsnog een nieuwe e-mail te laten sturen met een hyperlink. 

Aangezien wij binnen het gezin ook meerdere abonnementen hebben is het vervelend om telkens te moeten bellen voor een nieuwe betaallink. Wij hebben verschillende iOS toestellen, macos, Windows en verschillende clients. Dus de feedback dat het aan mijn toestel ligt dat gaat hier niet op

Alvast bedankt 

hopelijk kan dit snel worden opgelost 

Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.

4 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • July 16, 2025

Beste ​@André Roes , alle klanten kunnen alleen via automatische incasso betalen.

Jij niet dan???

• auteur
  • July 16, 2025

Beste JanD,

Bedankt voor je bericht. Bij ons wordt geen enkele rekening via automatische incasso betaald, alles gebeurd via iDeal, handmatig overschrijven of factuur. ik begrijp dat dat niet de standaard is voor veel mensen.

Ik hoop dat de melding terecht komt bij de juiste persoon die kan controleren wat er mis gaat in de e-mail template. 

JanD
  • Forum Expert
  • July 16, 2025

Beste ​@André Roes wacht s.v.p. de reactie van een moderator af.

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • July 16, 2025

Hoi ​@André Roes,

Bedankt voor je bericht. Bedoel je de e-mails die aangeven dat jouw volgende factuur klaarstaat? 

​​​​Zoals ​​​@JanD al aangeeft worden de facturen altijd automatisch afgeschreven. Wanneer een incasso mislukt is sturen wij inderdaad een herinneringsmail met een betaallink van iDEAL. Ik zie ook dat de automatische incasso optie aanstaat voor jouw aansluiting en dat je op dit moment geen openstaande facturen hebt. De factuur van juni wordt eind juli afgeschreven (in de 4e week van de maand).

Groetjes,
Amy