.

Beantwoord

Waarom na betaling nog steeds afgesloten?

  • 24 December 2015
  • 8 reacties
  • 160 Bekeken

Ik was geblokkeerd wegens hoogverbruik, ik betaling gedaan weer aangesloten. Later weer afgesloten wegens hoogverbruik, ik vind dat belachelijk, klant is koning toch? Ik betaal gewoon maar goed ik besloten niet te betalen tot eind van de maand zodat het volledige bedrag afgeschreven zou worden. Nu is het geld afgeschreven en ben ik nog steeds geblokkeerd! Geen internet en kan niet bellen. Mijn verzoek is nu om dringend met spoed de blokkade eraf te halen aangezien er gewoon betaald is en ik op €0 sta! Heb dagelijks mijn telefoon nodig voor werk! Nogmaals graag spoedig een reactie en activatie! Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Estelle 25 December 2015, 10:54

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Hoi MISTERRJ,

Welkom op het Simyo Forum!

Vervelend dat jouw aansluiting weer geblokkeerd is. Ik kan me goed voorstellen dat dit niet fijn is tijdens de feestdagen. Volgens jouw gegevens hebben wij je inderdaad gedeblokkeerd. Toch is er daarna weer flink gebeld met een 0900-nummer. Hierdoor is er weer hoogverbruik geweest. Ik kan je aansluiting niet zomaar deblokkeren.

Je hebt een e-mail ontvangen met de instructies. Ik wil je vragen om de stappen in de e-mail te volgen. Gaat dat lukken?

Groetjes,
Estelle
Hoi,

Ben idd weer afgesloten! Ik heb duidelijk meerdere malen aangegeven dat ik die telefoontjes soms moet plegen. Ik heb dagelijks mijn telefoon nodig voor werk, moet 24/7 bereikbaar zijn! Dat ik nu weer geblokkeerd ben kan me mijn baan kosten! Weetje wat ik zo mooi vind, reclame van simyo overal: BAAS IN JE EIGEN BUNDEL EN INSTELLINGEN. Nou dat is misleidende reclame. Ik heb altijd alles netjes betaald en nog wordt ik geblokkeerd! Ben 29 jaar neem mijn verantwoordelijkheden. En dat er een seintje gegeven wordt helemaal top! Maar mensen lkeer op keer zomaar afsluiten is echt belachelijk, Ik verzoek ook mij per direct te deblokkeren, dit is echt noodzaak! Grote kans hierdoor mijn baan te verliezen en dan moeten er stappen ondernomen worden tegen simyo. Allemaal simpel te voorkomen ik ben klant, klant is koning toch? Heb niks openstaan of wat dan ook dus daarom dringend het verzoek nogmaals mij direct te deblokkeren.
Die stappen gaan nu ook niet lukken nee heb geen scanner standaard in m'n broekzak. Ook al had ik die wel deed ik dat nog niet. Heb ik alle keren tor nu toe gedaan! Klant is koning en werk naar de wensen van de klant. Als er nou bedragen open stonden snapte ik het.. Dit kan ernstige consequenties hebben voor mij hoop dat er eindelijk eens aan mijn vraag wordt voldaan. En anders heb ik geen keus stappen te ondernemen. Snap het ook echt niet, ben klant ik betaal en dan dit? Ga ervanuit dat er voldaan wordt aan de eisen en wensen can de klant. Graag bericht als ik gedeblokkeerd ben zodat ik de telefoon opnieuw kan opstarten
Hoi, heel vervelend dat je geblokkeerd bent. Dit gaat bij mijn weten automatisch. Lees de tekst in deze link even door, misschien heb je er wat aan om de blokkade op te heffen. Simyo is nu in ieder geval gesloten i.v.m. de kerstdagen.
nee dat begrijp ik dat ze gesloten zijn maar zijn hier wel moderators of mensen met de bevoegdheid...Waarschuwing van let op je kosten lopen op allemaal prima maar zomaar blokkeren kan gewoon niet! Krijg hier ontzettend veel problemen door.. ik heb geen betaalachteratand niks! Hoop echt dat het nu opgelost wordt heb telefoon morgenvroeg nodig heb dienst!
Simyo heeft je een mail gestuurd las ik en ik een link gegeven waarin staat wat te doen. Lees alleen nergens terug of je daar iets mee gedaan hebt. Zoals gezegd, Simyo is gesloten en in principe zijn de moderators dus ook vrij. Het kan wel zijn dat één van hun op het forum komt maar is geen garantie. De blokkade is ook terecht, staat immers in hun voorwaarden en daar wordt niet naar de persoon gekeken maar naar het verbruik. Bij €100,- per dag of €250,- per week gaat dit dus automatisch in. De slogan "Baas in eigen bundel" heeft betrekking op het feit dat je elke maand vrij bent om je bundels aan te passen. Het bellen naar 0900 nummers valt buiten de bundel en heeft dus niks met de slogan te maken.

Als het goed is betreft de blokkade alleen uitgaand verkeer dus je bent dan wel bereikbaar. En als jij voor je werk zoveel kosten moet maken, misschien dat je werkgever je een diensttelefoon kan geven.
Ik ga die stappen in de mail niet ondernemen! Je kan een klant niet zomaar afsluiten en al helemaal niet een goed betaalde klant! Betaal er toch voor! En voor werk hoef ik dat nier te bellen. Moet wel hele dag bellen ja maar naar normale nummers en dat kan ook niet. Vandaag al hoop gezeik gehad. Hoop dat er iemand is die hem direct activeert als dat niet gebeurd en ik raak mijn baan kwijt zal ik alles wat ik heb inzetten om simyo zwaar aan te klagen.
Reputatie 2
Badge +5
Hoi MISTERRJ,

Ik begrijp je frustratie over de blokkade. Helaas kan ik er niets aan veranderen. Raytje heeft je goede tips gegeven. Bedankt daarvoor!

In de e-mail staan de instructies. Als je een aanbetaling doet, wordt je aansluiting automatisch gedeblokkeerd. Je hebt ons een e-mail gestuurd en die hebben wij beantwoord. Hierin gaven wij aan dat wij voor je zouden kijken welke mogelijkheden er zijn.

De blokkade bij verbruik van meer dan €100,- per dag of €250,- per week staat opgenomen in onze Algemene Voorwaarden. Ook kun je dit hier teruglezen. Het bedrag voor de aanbetaling staat nu open. Zodra deze voldaan is, wordt je automatisch gedeblokkeerd. De vorige aanbetaling had betrekking op jouw hoogverbruik in november 2015, op je eerste factuur.

Heb je voor nu nog vragen hierover?

Groetjes,
Estelle

Reageer