.

Beantwoord

Waarom lukt de betaling van € 0,01 niet?

  • 28 August 2016
  • 6 reacties
  • 238 Bekeken

Een kennis van mij wil ook simyo. De betaling van o,o1 lukt niet. Hij heeft Rabo.
Min. Betaling van Rabo is 0,29 cent.
icon

Beste antwoord door Caspar 29 August 2016, 15:59

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Ehbb.

Ik raad aan dan € 0,29 over te maken, dit bedrag zal dan wel terugbetaald worden, die overmaking is alleen bedoeld om het bankrekeningnummer te verifiëren.

Ook de 1 cent wordt altijd verrekend met het eerste factuurbedrag.
Bedankt voor de snelle reactie. Het probleem is dat we alleen de bestelling kunnen afronden als we 0,01 op dat moment betalen. En dat wil niet o,o1 veranderen in 0,29 werkt helaas ook niet.
Reputatie 7
Badge +9
Dan moet er even gewacht worden op een reactie van een moderator. Op de site van de Rabobank zie ik niets over een minimumbedrag van € 0,29.
Ok bedankt. We proberen het morgen nog keer.
Reputatie 7
Badge +9
[offtopic]Ik snap sowieso niet waarom Simyo nog gebruik maakt van 1 cent iDeal transacties voor het verkrijgen van een machtiging. Daarvoor zijn betere oplossingen voor ontwikkeld door de banken! (voorbeeld-pagina)

Kan dat op de goeie ideeën muur? Het heet "e-mandate" of "digitaal machtigen"[/offtopic]
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Ehbb,

Welkom op het forum.

Raar dat het je niet lukt om de € 0,01 cent betaling via Rabobank te doen. Dit zou geen probleem moeten zijn. Net als franswon kan ik zelf ook niks terugvinden over een minimaal bedrag. Doen jullie de betaling wel via iDEAL?

@franswon, bedankt voor je hulp

@Groentjuh, we zijn altijd op zoek naar verbeterpunten. Het zou mooi zijn als dit ook op andere manieren mogelijk zal zijn. Ik zal jouw voorstel op onze Wall of Change hangen. Dan zal het bij de juiste persoon komen en zullen we kijken of het mogelijk is.

Groetjes,
Caspar

Reageer