.

Beantwoord

Waarom klopt mijn factuur niet?

  • 16 November 2015
  • 5 reacties
  • 136 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Goedemiddag,

Ik heb mijn factuur over oktober ontvangen. Hierop staat dat ik buiten mijn bundel heb gebeld en gesmst.

Ik had in oktober een abonnement met 200 minuten en 1500 MB. Op mijn factuur staat aantal minuten dat ik heb gebeld. Als ik de minuten bij elkaar op tel, kom ik niet boven de 200 minuten uit. Kunt u dit voor mij nakijken?

Groetjes,

Win
icon

Beste antwoord door maikel.twinnie 16 November 2015, 19:16

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hallo Win,

Welkom op het Simyo Forum.

Ik kan het niet voor je bekijken omdat ik geen medewerker van Simyo ben maar ik kan wel iets vertellen.
Je moet de minuten nog afronden naar boven bijvoorbeeld. 0:01:22 word 2 minuten gebeld. 0:05:01 word 6 minuten gebeld.

Is dit het probleem?
Graag je reactie!
Hoi Maikel.twinnie,

Er staat op mijn factuur al het totaal aantal minuten bij "Specificatie factuur". Als ik dit niet boven af rond dan kom ik er nog niet uit..

Groetjes,

Win
Reputatie 5
Badge +10
Hoi WIn,

Je moet de aantallen van alle gesprekken afzonderlijk naar boven afronden.

Misschien tevens een idee om je bundel te verhogen? Dan weet je zeker dat je volgende maand voldoende belminuten hebt!
Ah oke. Heb ik al gedaan 😉
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Win,

Wat maikel.twinnie zegt, klopt inderdaad. Dank je, maikel.twinnie 😳.

Ik zie dat er veel korte verbindingen geweest zijn. Verbindingen die bijvoorbeeld 3 seconden geduurd hebben, worden afgerond tot 1 minuut. Hierdoor zijn er verbruikskosten in rekening gebracht. Heb je er nog vragen over?

Groetjes,
Estelle

Reageer