Skip to main content

.

Beantwoord

Waarom klopt mijn eerste factuur niet?

  • 20 november 2022
  • 1 reactie
  • 58 Bekeken

Ik heb pas een abonnement genomen voor 28€ per maand inclusief telefoon , waarom nu 30€ voor telefoon en 19 € voor abonnement. Tijdelijk geen aansluitings kosten van 15€ ,maar die staat wel doorberekend graag uitleg,ik ben namelijk een abonnement aangegaan inclusief telefoonkosten voor totaal 28 € p.m.

Beste antwoord door Roeqajja

Hoi @Jobosbos,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt. Ik zie dat het gaat om je eerste factuur. Je eerste factuur ligt altijd wat hoger en ik zal je uitleggen waarom. Je betaald bij Simyo namelijk altijd één maand vooruit (€ 28), maar omdat dit je eerste factuur is, betaal je ook nog de abonnementskosten voor de maand zelf naar rato (€ 22,40). Hierdoor is je factuur wat hoger dan je verwacht, maar vanaf je volgende factuur betaal je wel gewoon de gebruikelijke abonnementskosten 🙂.

Wat betreft de aansluitingskosten, hebben wij inderdaad momenteel een actie waarbij deze komen te vervallen. Echter heb je je abonnement aangevraagd in de tijd dat deze actie er nog niet was. Hierdoor zijn de aansluitingskosten wel in rekening gebracht.

Ik hoop je hier voldoende over te hebben geïnformeerd! Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Groetjes,
Roeqajja

Bekijk originele reactie
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

1 reactie

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 2572 reacties
  • antwoord
  • 21 november 2022

Hoi @Jobosbos,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt. Ik zie dat het gaat om je eerste factuur. Je eerste factuur ligt altijd wat hoger en ik zal je uitleggen waarom. Je betaald bij Simyo namelijk altijd één maand vooruit (€ 28), maar omdat dit je eerste factuur is, betaal je ook nog de abonnementskosten voor de maand zelf naar rato (€ 22,40). Hierdoor is je factuur wat hoger dan je verwacht, maar vanaf je volgende factuur betaal je wel gewoon de gebruikelijke abonnementskosten 🙂.

Wat betreft de aansluitingskosten, hebben wij inderdaad momenteel een actie waarbij deze komen te vervallen. Echter heb je je abonnement aangevraagd in de tijd dat deze actie er nog niet was. Hierdoor zijn de aansluitingskosten wel in rekening gebracht.

Ik hoop je hier voldoende over te hebben geïnformeerd! Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Groetjes,
Roeqajja