.

Beantwoord

Waarom kan ik geen tussentijdse betaling doen voor Hoogverbruik ?

  • 5 December 2014
  • 7 reacties
  • 301 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Vanwege hoogverbruik is mijn simkaart geblokkeerd voor uitgaande gesprekken. Ik heb een mail gekregen met de vraag om een tussentijdse betaling te doen. In de mail staat dat ik via Mijn Simyo de tussentijdse betaling kan doen, maar ik kan niet vinden waar.

Als ik de link volg in Mijn Simyo waar staat "Uw aansluiting is uit voorzorg geblokkeerd vanwege hoogverbruik. U kan hier een tussentijdse betaling doen", dan zie ik geen mogelijkheid om te betalen. Of ik snap het niet.

Wie helpt mij verder?
icon

Beste antwoord door Ype 5 December 2014, 11:25

Bekijk originele reactie

7 reacties

Ik heb inmiddels ontdekt dat als je op het bedrag van de factuur klikt er een scherm openklapt met een iDeal knop. Het is inmiddels dus gelukt om de tussentijdse betaling te doen.
Reputatie 7
Fijn zo! Goed dat je dit hebt laten weten. Hier kunnen mede forummers hun voordeel mee behalen.
Wordt er in een dergelijke situatie geen mail verzonden /ontvangen met een ideal link t.n.v. Buckaroo?
Ik heb geen mail ontvangen met een link om te betalen. Ik heb net nog even de spambox gecontroleerd, ook niets. Ik had elders op het forum al wel gelezen dat een dergelijke mail verzonden had moeten zijn.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Ype,

Welkom op het forum.

Goed om te horen dat de link werkte en je de tussentijdse betaling kon doen.

Ik zie dat je betaling is verwerkt is en dat de simkaart gedeblokkeerd is.

Heb je het toestel al uit en aangezet of weer te kunnen bellen?
Ik kon vrij snel na de betaling weer bellen. Internet (4G) leek eerst nog niet te werken, maar ik  heb 2 uur na de betaling de telefoon herstart en na de herstart werkte internet ook weer.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Ype,

Top dat je meteen weer kon bellen. Vaak is het uit- en aanzetten van je toestel nodig. Zo gaat je simkaart zich opnieuw aanmelden op het netwerk ;)

Wij zien je graag terug op het forum!

Reageer