Beste antwoord door Jihane
Bekijk originele reactieWaarom kan er geen incasso worden uitgevoerd?
Mijn bank geeft aan dat er geen incasso kan worden uitgevoerd. Ik heb u al mijn nieuwe rekeningnr doorgegeven, wilt u eens kijken waar dit mis gaat?
Als de bank aangeeft dat er geen incasso kan worden uitgevoerd dan lijkt het probleem aan jouw kant te liggen. Weet je zeker dat je voldoende saldo hebt t.o.v. de rekening?
ja hoor en ik heb bij mijn instellingen gekeken er staat ook het goede rekeningnr in
Hi VM Schutte,
Welkom op het Simyo Forum!
Wat vervelend dat je bank aangeeft dat er iets mis gaat met de incasso's. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat de factuur van april wel gewoon afgeschreven is van je nieuwe bankrekeningnummer. Als je bank nu aangeeft dat de volgende factuur níét kan worden afgeschreven, raad ik je aan om bij de bank na te vragen waar dit precies aan ligt.
Hou je me op de hoogte?
@Wimj12: Dankjewel voor het meedenken! :)
Groetjes,
Jihane
Welkom op het Simyo Forum!
Wat vervelend dat je bank aangeeft dat er iets mis gaat met de incasso's. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat de factuur van april wel gewoon afgeschreven is van je nieuwe bankrekeningnummer. Als je bank nu aangeeft dat de volgende factuur níét kan worden afgeschreven, raad ik je aan om bij de bank na te vragen waar dit precies aan ligt.
Hou je me op de hoogte?
@Wimj12: Dankjewel voor het meedenken! :)
Groetjes,
Jihane
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.