.

Beantwoord

Waarom kan er geen incasso worden uitgevoerd?

  • 19 June 2016
  • 3 reacties
  • 119 Bekeken

Mijn bank geeft aan dat er geen incasso kan worden uitgevoerd. Ik heb u al mijn nieuwe rekeningnr doorgegeven, wilt u eens kijken waar dit mis gaat?
icon

Beste antwoord door Jihane 20 June 2016, 14:58

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Als de bank aangeeft dat er geen incasso kan worden uitgevoerd dan lijkt het probleem aan jouw kant te liggen. Weet je zeker dat je voldoende saldo hebt t.o.v. de rekening?
ja hoor en ik heb bij mijn instellingen gekeken er staat ook het goede rekeningnr in
Reputatie 7
Badge +10
Hi VM Schutte,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat je bank aangeeft dat er iets mis gaat met de incasso's. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat de factuur van april wel gewoon afgeschreven is van je nieuwe bankrekeningnummer. Als je bank nu aangeeft dat de volgende factuur níét kan worden afgeschreven, raad ik je aan om bij de bank na te vragen waar dit precies aan ligt.

Hou je me op de hoogte?

@Wimj12: Dankjewel voor het meedenken! :)

Groetjes,
Jihane

Reageer