.

Beantwoord

Waarom is mijn september factuur hoger?

  • 16 October 2023
  • 6 reacties
  • 30 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo,

 

Wat een gedoe zeg om een antwoord te krijgen. Wachttijd voor bellen is heel lang. Whatsapp heb ik niet en sms werkt niet.

Als de verhoging vanaf 1 oktober in gaat,waarom is de factuur van september opeens hoger? Dan zou de verhoging deze maand toch pad in moeten gaan.

Staat er in de mail dat hier in september bericht over is geweest, dit bericht heb ik nier gehad.…

Dus waarom word een maand eerder al de verhoging doorgevoerd terwijl deze begin deze maand pas in gaat?

icon

Beste antwoord door Groentjuh 16 October 2023, 13:01

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Als de verhoging vanaf 1 oktober in gaat,waarom is de factuur van september opeens hoger? Dan zou de verhoging deze maand toch pad in moeten gaan.

Op de factuur van september betaal je voor het eventueel (buiten de bundel) verbruik van september en de bundels van oktober. Kijk maar naar de datums achter deze regels (op de PDF factuur pagina 2!).

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Moetdat,

Bedankt voor je bericht. Wat @Groentjuh (bedankt!!) zegt klopt inderdaad. Je betaald altijd voor 1 maand voorruit. De factuur van september wordt eind oktober afgeschreven 😊.

Wij hebben inderdaad klanten per mail geïnformeerd, is dit wellicht in de ongewenste mail terecht gekomen? Alle informatie over de inflatiecorrectie kan je hier terugvinden.

Groetjes,
Amy

Hallo 

Oke bedankt voor het antwoord. Jammer dat je voor zo'n antwoord een heel account moet aanmaken.

Nee... staat niet in de spam, deze word meerdere keren per dag bekeken.

Ook staat het bericht niet in mijn simyo app.

Anders had ik het wel geweten en zou ik niet zoveel moeite gedaan hebben om een antwoord te krijgen. .

Ik neem aan dat ik nu meteen dit account kan verwijderen?

Reputatie 4
Badge +2

Hallo 

<knip>

Ik neem aan dat ik nu meteen dit account kan verwijderen?

@Moetdat , een account verwijderen moet een moderator op verzoek doen (was tenminste altijd zo).   

Graag verwijderen dan, wie er ook moderator is. Deze optie alleen gedaan omdat er een wachttijd van 17 minuten was.…

Nu blijf ik constant mailtjes krijgen, hier zit ik niet op te wachten.

Alsjeblieft, verwijder mijn account. Ik kan jammer niets bij deze instellingen hierzo.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Moetdat,

Wanneer een account word gewist, is het niet mogelijk om het account te herstellen. Kun je bevestigen dat je dit echt wilt middels een privé bericht? Dan zal ik ervoor zorgen dat dit vandaag nog gebeurt. 

Groetjes,
Seren

 

Reageer