.

Beantwoord

Waarom is mijn factuur zo hoog?

  • 19 May 2014
  • 1 reactie
  • 214 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Ik ben nu al ongeveer anderhalf jaar klant bij simyo. Ik vond het tot vandaag een fantastische provider voor mijn toestel. In mijn anderhalf jaar heb ik altijd geprobeerd binnen mijn bundel te blijven, maar wat nou nog als ik er even buiten zat. De kosten die simyo mij stuurde waren nooit te hoog of onredelijk. Ik kon Ik het makkelijk naagaan of het wel of niet eerlijke kosten waren. Ik heb tenslotte een gegevensverbruik instelling.
Maar nu zie ik op mijn facture ineens staan dat ik wel bijna 1100 mb boven mijn gewoonlijke verbruik zit van 500-800mb bij een abonnement van 1000 mb. Nu vraag ik mij dus af simyo rekenen Jullie nu ineens wel te hoog? Of hebben Jullie gewoon een foutje gemaakt. Een rekening van€16 en nu dus €40 is wel een groot verschil.
Simyo what happend?.

Groetjes
Benjamin
icon

Beste antwoord door Ernst 20 May 2014, 12:58

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Benj,

Wat leuk om te lezen dat je al zo lang een tevreden Simyo gebruiker bent :o
Je schrijft over je factuur van €40, het is inderdaad al een jaar geleden dat je een factuur had die zo hoog was. Heb je wel de juiste factuur bekeken? Je kunt deze in PDF downloaden van Mijn Simyo, op het tabblad Facturen.
Op die factuur zul je zien dat je juist buiten je bundel gebeld hebt in plaats van veel dataverbruik. Je hebt in april juist géén 1000 MB verbruikt terwijl je een 1000 MB bundel hebt.
Misschien is het een goed idee om je belbundel iets te verhogen?

Reageer