Skip to main content

.

Hoezo is de factuur verhoogd met inflatie getal als je een 2 jaars contract hebt ??????

contract is contract toch ????

een vorm van stelen ???

Anders heeft een contract geen zin en kan deze ook eenzijdig aanpassen


Lees:  https://www.simyo.nl/klantenservice/inflatie 

Prijsverhoging is volgens contract maar blijkt erg oneerlijk verdeeld, het geldt nl. niet voor alle klanten. Bij Simyo worden de hogere kosten door slechts een deel van de klanten opgebracht.


Hoi @Simbru,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat @Kaas Berrie al de juist informatie en pagina met je heeft gedeeld waar je alle informatie hierover kan terugvinden. 

Mocht je nog vragen hebben dan horen wij dit graag 😊

Groetjes,
Amy


Ik ben het volledig met Simbru eens contract is contract, als het contract is beëindigd dan kun je dit aanpassen maar mijns inziens niet tijdens de looptijd van het contract. 


Contract is inderdaad contract, en daarbij horen algemene voorwaarden. Die heb je geaccepteerd, en maken dus deel uit van je contract.
En in die algemene voorwaarden staat dat inflatie correctie is toegestaan.


Hoi wimj12,

Dat is duidelijk bedankt voor de reactie.

👍🏻


Hoi @PARUCCI,

Wat ​​​​@wimj12 aangeeft klopt inderdaad (bedankt!). Wij hebben inderdaad in onze Algemene Voorwaarden in artikel 9.1 staan dat we één keer per jaar een inflatiecorrectie kunnen doorvoeren. Deze voorwaarden horen bij je abonnement. Voor meer informatie wil ik je verwijzen naar onze klantenservicepagina over de inflatiecorrectie. 

Omdat je vraag is beantwoord zal ik deze topic sluiten!

Groetjes,
Seren