Skip to main content

.

Beantwoord

Waarom is mijn eerste factuur hoger dan verwacht?


Re: Uitleg bij je eerste Simyo factuur / HEB MET ALEX EN SHANIN AFGESPROKEN DAT IK 10eu. PER MAAND ZOU BETALEN MET 10GB EN ONBEPERKT BELLEN EN SMSEN....N ONBEPERKT BELLEN EN SMSEN...

MJ

Margie Jordan

Aan:

  • KLANTENSERVICE@SIMYO.NL

Di 20-6-2023 01:24

BESTE SIMYO,

 

HEB MET ALEX EN SHANIN AFGESPROKEN DAT IK 10eu. PER MAAND ZOU BETALEN MET 10GB EN ONBEPERKT BELLEN EN SMSEN, 

HOE KAN HET DAN DAT WANNEER IK INLOG OP MIJN SIMYO DAT IK EEN BEDRAG ZIE STAAN VAN 13,20 EN BIJ " JE KOSTEN DEZE

MAAND" 12eu. TERWIJL ER 10eu. PER MAAND IS AFGESPROKEN....!!! EN BEN ZELFS NOG GEEN EENS EEN VOLLEDIGE MAAND BIJ JULLIE.

 

MET VRIENDELIJKE GROET,

 

MEVROUW, MARGIE JORDAN.

 

(PS. JAMMER DAT JULLIE NIET GELIJK IN DE ONDERSTAANDE MAIL HET BEDRAG ZETTEN, ZOALS T-MOBILE DEED, MAAR DAT JE EERST

        MOET INLOGGEN ERVOOR , EN TOT WANNEER LOOPT DIT ABONNEMENT..?? EN IK WAS/BEN WEL NUMMERS KWIJTGERAAKT

        BIJ HET OVERZETTEN EN DAT ZOU OOK NIET HET GEVAL ZIJN, ZEIDEN JULLIE..)…..

Beste antwoord door Roeqajja

Hoi @claudial,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je even contact met ons opneemt!

Zoals @JanD inderdaad aangeeft is het niet toegestaan om een overmaat aan hoofdletters te gebruiken in je bericht. Je kunt onze huisregels hier terug vinden. Ik raad aan om deze regels goed door te lezen en in het vervolg rekening te houden hiermee.

Ik heb je e-mail opgezocht in ons systeem en ik zie dat deze vanmiddag door één van mijn collega's is beantwoord. Je eerste factuur ligt altijd wat hoger dan de rest van je facturen omdat je bij ons één maand vooruit betaald. Je betaald dan ook nog de abonnementskosten voor de maand zelf naar rato, waardoor je factuur iets hoger is.

Groetjes,
Roeqajja

Bekijk originele reactie
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

3 reacties

  • auteur
  • Beginner
  • 1 reactie
  • 22 juni 2023

Re: Uitleg bij je eerste Simyo factuur / HEB MET ALEX EN SHANIN AFGESPROKEN DAT IK 10eu. PER MAAND ZOU BETALEN MET 10GB EN ONBEPERKT BELLEN EN SMSEN....N ONBEPERKT BELLEN EN SMSEN...

MJ

Margie Jordan

Aan:

  • KLANTENSERVICE@SIMYO.NL

Di 20-6-2023 01:24

BESTE SIMYO,

 

HEB MET ALEX EN SHANIN AFGESPROKEN DAT IK 10eu. PER MAAND ZOU BETALEN MET 10GB EN ONBEPERKT BELLEN EN SMSEN, 

HOE KAN HET DAN DAT WANNEER IK INLOG OP MIJN SIMYO DAT IK EEN BEDRAG ZIE STAAN VAN 13,20 EN BIJ " JE KOSTEN DEZE

MAAND" 12eu. TERWIJL ER 10eu. PER MAAND IS AFGESPROKEN....!!! EN BEN ZELFS NOG GEEN EENS EEN VOLLEDIGE MAAND BIJ JULLIE.

 

MET VRIENDELIJKE GROET,

 

MEVROUW, MARGIE JORDAN.

 

(PS. JAMMER DAT JULLIE NIET GELIJK IN DE ONDERSTAANDE MAIL HET BEDRAG ZETTEN, ZOALS T-MOBILE DEED, MAAR DAT JE EERST

        MOET INLOGGEN ERVOOR , EN TOT WANNEER LOOPT DIT ABONNEMENT..?? EN IK WAS/BEN WEL NUMMERS KWIJTGERAAKT

        BIJ HET OVERZETTEN EN DAT ZOU OOK NIET HET GEVAL ZIJN, ZEIDEN JULLIE..)..


  • 0 reacties
  • 22 juni 2023

Hallo @claudial laat de hoofdletterstand (caps-lock) van je typemachine even nazien, die blijft hangen, dat noemt men schreeuwen en is volgens de forumregels niet toegestaan.

 


Roeqajja
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 2606 reacties
  • antwoord
  • 22 juni 2023

Hoi @claudial,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je even contact met ons opneemt!

Zoals @JanD inderdaad aangeeft is het niet toegestaan om een overmaat aan hoofdletters te gebruiken in je bericht. Je kunt onze huisregels hier terug vinden. Ik raad aan om deze regels goed door te lezen en in het vervolg rekening te houden hiermee.

Ik heb je e-mail opgezocht in ons systeem en ik zie dat deze vanmiddag door één van mijn collega's is beantwoord. Je eerste factuur ligt altijd wat hoger dan de rest van je facturen omdat je bij ons één maand vooruit betaald. Je betaald dan ook nog de abonnementskosten voor de maand zelf naar rato, waardoor je factuur iets hoger is.

Groetjes,
Roeqajja