Beantwoord
Waarom heb ik zulke hoge kosten?
Beste Simyo,
Begin augustus kreeg ik via de sms een melding dat ik mijn internet verbruikt had. Toen heb ik via de website MBs bijgekocht en gelijk mijn bundel van 2gb naar 4gb verhoogd.
Net kreeg ik een sms dat ik €48,40 aan kosten voor internet in het buitenland heb gemaakt. Ik heb hiervoor nooit een melding gekregen dat mijn bijgekochte mbs verbruikt waren.
Toen ik inlogde op mijn simyo zag ik tot mijn schrik dat mijn rekening voor augustus dik in de 200€ is. Nooit heb ik bericht ontvangen dat ik buiten mijn bundel aan het internetten was nadat ik MBs had bijgekocht. Als dit wel zo was had ik of extra MBs bijgekocht of mijn internet uitgezet, nooit was ik gaan door internetten voor deze rekening. Ik vind het zeer slecht dat ik opeens zo een rekening heb zonder dat hiervan melding wordt gemaakt.
Daarnaast zie ik ook in mijn factuur dat voor augustus internet 4000 voor 15€ in rekening wordt gebracht, echter heb ik voor deze maand maar 2000mb gekregen maar wel mega hoge kosten voor buiten de bundel internetten. Ik ben echt onwijs geschrokken en diep teleurgesteld in jullie service.
Ik heb geen idee hoe ik dit moet betalen deze maand en ik zou het zeer op prijs stellen als jullie in de toekomst mij (en andere klanten) beter kunnen attenderen op het feit dat de bundels of extra gekochte mbs op zijn. Voor mij is het ook een les om niet op jullie te vertrouwen voor berichtgeving en zelf regelmatig de website te checken. Toch voel ik me gedupeerd en hoop ik dat we een regeling kunnen treffen.
Begin augustus kreeg ik via de sms een melding dat ik mijn internet verbruikt had. Toen heb ik via de website MBs bijgekocht en gelijk mijn bundel van 2gb naar 4gb verhoogd.
Net kreeg ik een sms dat ik €48,40 aan kosten voor internet in het buitenland heb gemaakt. Ik heb hiervoor nooit een melding gekregen dat mijn bijgekochte mbs verbruikt waren.
Toen ik inlogde op mijn simyo zag ik tot mijn schrik dat mijn rekening voor augustus dik in de 200€ is. Nooit heb ik bericht ontvangen dat ik buiten mijn bundel aan het internetten was nadat ik MBs had bijgekocht. Als dit wel zo was had ik of extra MBs bijgekocht of mijn internet uitgezet, nooit was ik gaan door internetten voor deze rekening. Ik vind het zeer slecht dat ik opeens zo een rekening heb zonder dat hiervan melding wordt gemaakt.
Daarnaast zie ik ook in mijn factuur dat voor augustus internet 4000 voor 15€ in rekening wordt gebracht, echter heb ik voor deze maand maar 2000mb gekregen maar wel mega hoge kosten voor buiten de bundel internetten. Ik ben echt onwijs geschrokken en diep teleurgesteld in jullie service.
Ik heb geen idee hoe ik dit moet betalen deze maand en ik zou het zeer op prijs stellen als jullie in de toekomst mij (en andere klanten) beter kunnen attenderen op het feit dat de bundels of extra gekochte mbs op zijn. Voor mij is het ook een les om niet op jullie te vertrouwen voor berichtgeving en zelf regelmatig de website te checken. Toch voel ik me gedupeerd en hoop ik dat we een regeling kunnen treffen.
Beste antwoord door Jihane
Hi Josephine,
Welkom op het Simyo Forum!
Oh, jee! Dat is dan zeker even schrikken! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je geen sms-berichten hebt gehad om je ervoor te waarschuwen dat je extra internetbundel op was. Mijn excuses daarvoor - dat kwam door een bug. Je had die sms'jes wel moeten krijgen. Om die reden vergoed ik de kosten (€ € 206.15). Je zult deze vergoeding nog niet terugzien op Mijn Simyo, maar wel straks op je augustus-factuur. Deze wordt geïncasseerd in de derde week van september.
Verder geef ik je ook 1000 MB's cadeau, omdat je nu geen MB's meer over hebt. Je kunt deze MB's activeren door in te loggen op Mijn Simyo en het cadeautje dan digitaal uit te pakken. Let je erop dat ze dan vervallen op 31 augustus? Ze zijn alleen in de maand geldig waarin je ze activeert.
Als laatste wil ik nog terugkomen op je bundelwijziging van 2000 naar 4000 MB. Bundelwijzigingen gaan in vanaf de eerste van de volgende maand. In jouw geval gaan ze dus in op 1 september. Maar omdat je altijd betaalt voor de maand die nog moet komen, staan ze nu al op je factuur. Dit kun je controleren door je oude facturen te bekijken (Mijn Simyo > Facturen). Zo betaal je in juni voor je juli-bundels, in juli voor je augustus-bundels, en dus ook in augustus alvast voor je september-bundels.
Heb je hier nog vragen over?
@ Wimj12, dankjewel voor je reactie!
Groetjes,
Jihane
Bekijk originele reactieWelkom op het Simyo Forum!
Oh, jee! Dat is dan zeker even schrikken! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je geen sms-berichten hebt gehad om je ervoor te waarschuwen dat je extra internetbundel op was. Mijn excuses daarvoor - dat kwam door een bug. Je had die sms'jes wel moeten krijgen. Om die reden vergoed ik de kosten (€ € 206.15). Je zult deze vergoeding nog niet terugzien op Mijn Simyo, maar wel straks op je augustus-factuur. Deze wordt geïncasseerd in de derde week van september.
Verder geef ik je ook 1000 MB's cadeau, omdat je nu geen MB's meer over hebt. Je kunt deze MB's activeren door in te loggen op Mijn Simyo en het cadeautje dan digitaal uit te pakken. Let je erop dat ze dan vervallen op 31 augustus? Ze zijn alleen in de maand geldig waarin je ze activeert.
Als laatste wil ik nog terugkomen op je bundelwijziging van 2000 naar 4000 MB. Bundelwijzigingen gaan in vanaf de eerste van de volgende maand. In jouw geval gaan ze dus in op 1 september. Maar omdat je altijd betaalt voor de maand die nog moet komen, staan ze nu al op je factuur. Dit kun je controleren door je oude facturen te bekijken (Mijn Simyo > Facturen). Zo betaal je in juni voor je juli-bundels, in juli voor je augustus-bundels, en dus ook in augustus alvast voor je september-bundels.
Heb je hier nog vragen over?
@ Wimj12, dankjewel voor je reactie!
Groetjes,
Jihane
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.