.

Beantwoord

Waarom heb ik kosten gemaakt met mijn eSIM?

  • 13 November 2023
  • 1 reactie
  • 35 Bekeken

Vorige week abonnment afgesloten 10 euri per mnd. voor 10 GB en onbeperkt bellen dat gaat in per 8 dec  via esym . Zit tot die tijd bij de KPN met abonnement 24 E per mnd .

Zag nu bij esym 88 euri verbruik binnen 6 dagen buiten bundel verbruik. Heb nu mij KPN symkaart weer teruggeplaatst , is dat de juiste oplossing of blijf ik tot 8 dec overmatig hoge kosten maken ??  

icon

Beste antwoord door Amy 13 November 2023, 14:29

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Fysiovansteenis,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt! Ik kan me voorstellen dat je hiervan bent geschrokken. 

Als je de eSIM activeert voordat het nummer is overgezet kan het voorkomen dat er internet verbruik wordt geregistreerd op de eSIM. Op het tijdelijke nummer zijn de bundels niet actief waardoor je buiten de bundel kosten maakt. We raden daarom aan om de eSIM pas te activeren of aan te zetten als het nummer is overgezet. Dit wordt ook aangegeven in de eerste e-mails die we hebben verstuurd. Voor nu kan je dus het beste de eSIM verwijderen en de simkaart van de huidige provider (KPN) gebruiken tot dat je nummer naar ons wordt overgezet 😊.

Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag of we iets voor je kunnen betekenen in de gemaakte kosten.

Groetjes,
Amy

Reageer