Onlangs heb ik een factuur ontvangen van 216 euro waar ik erg van schrok. Toen ik de factuurdetails bekeek kwam ik erachter dat deze hoge kosten kwamen door het gebruik van internet buiten mijn bundel. Echter, ik heb nooit een melding ontvangen dat ik tegen mijn limiet aanzat. Voor ik bij Simyo kwam zat ik bij KPN, waar ik elke maand een sms ontving als ik 100% van mijn MB's verbruikt had. Ik heb van jullie wel een sms ontvangen waarin stond dat ik 80% van mijn MB's verbruikt had. Mede hierdoor, maar ook omdat Simyo samenwerkt met KPN ging ik ervan uit dat ik net als bij KPN een sms zou ontvangen met daarin de melding dat ik het limiet van mijn 2000 MB's had verbruikt. Als ik had geweten dat mijn bundel op was, had ik mijn mobiele data uitgezet en alleen nog maar gebruik gemaakt van wifi of extra mb's bijgekocht. Ik begrijp niet waarom ik geen melding heb gekregen over het feit dat mijn bundel op was en vind het erg jammer dat ik daardoor nu zo'n hoge rekening heb. Ik zou graag van u willen weten waarom ik geen melding heb gekregen en hoe ik ervoor kan zorgen dat ik deze wel krijg. En daarnaast zou ik graag willen dat mijn buitenbundelkosten vergoed worden. Natuurlijk snap ik dat ik via mijn simyo op internet of via de app zelf mijn verbruik kan bijhouden, maar ik vind het erg raar dat ik, zoals ik gewend was van KPN, geen melding heb gekregen dat ik het limiet van mijn bundel bereikt had.
Met vriendelijke groeten,
Annemarijn
Beste antwoord door Estelle
Bekijk originele reactie