Na veel goede berichten en goede recensies van de consumentenbond besloten simyo te nemen.
Na 10 maanden geen klachten en netjes berichten als het internet op 50procent zit of op is. Ik kan direct actie ondernemen en het internet uit zetten.
Nu krijg ik voor de maand mei de rekening binnen. Ik schrok, ipv rond de €15 moet ik ruim €75 betalen. Ik direct ingelogd en het blijkt dat mijn dochter ineens is gaan smsen. Ik heb geen bericht gehad van overschrijden van de bundel of een melding van ineens veel gebruik van sms!
Ik heb mijn dochter hierop direct aangesproken en het blijkt dat ze, na de val van haar telefoon en beschadiging problemen had met berichten versturen maar dat i-messaging wel goed werkte. Dat wist ik ook. Dom en naief als ik dus nu blijk te zijn, is i-messaging niet via het internet (waar volgens mij de i voor staat?) maar is gewoon een sms!
Ik was benieuwd wat de rekening voor juni  nu inmiddels is en heb weer ingelogd. Ik moet zeggen dat ik niet begrijp waarom niet direct op de eerste bladzijde het verbruik en het verbruik buiten de bundel te zien is!!
Ik moest even zoeken en onder rekening en daarna tabblad juni kon ik pas het verbruik vinden!! Bij Hi ,waar ik zelf bij zit,is het direct in 1 oogopslag duidelijk!!
Nu zakte ik bijna door mijn stoel!!!!!! De rekening is inmiddels al ruim €250!!!!!!!! Waarom ben ik hierover niet geinformeerd??? Het is alleen voor sms al €230........ natuurlijk is dan voor het bellen niets over en daar ook al €14.
Ik vind dit nogal een hele zure appel,. Vooral als ik simyo open en lees dat het weer als beste is getest door de consumenten bond.
Ik snap dat toch niet helemaal. Waarom ben in niet geinformeerd voor buitensporig verbruik en een mega hoge rekening????? Ik had dit kunnen voorkomen door heel simpel een bundel van €5 aan te zetten en 1000 smsjes te kopen...Â
Mijn dochter moet alles buiten de €14.50 zelf betalen. Zij is zicht kapot geschrokken en ik weet zo ook niet waar we dit geld vandaag moet halen.
Ik vind dat simyo hier toch een melding had kunnen maken naar mij. Als het internet verbruik te hoog word, ook in het buitenland dan wordt het internet afgesloten boven de €55 volgens mij... Waarom is in mijn geval niets ondernomen door simyo??
Beste antwoord door Charlene
Bekijk originele reactie