Geachte heer/ mevrouw,
Ik heb op 25-10-2022 uw klantenservice gemaild (klantenservice@simyo.nl) i.v.m. een zeer hoog dataverbruik met zeer hoge kosten op het telefoonnummer van mijn zoontje . Tot op heden heb ik helaas geen reactie ontvangen. Ik probeer het daarom via de Simyo forum
Het dataverbruik heeft op 24-10-2022 in een zeer korte periode plaatsgevonden, waarbij de kosten kosten van 8,79 per minuut, binnen het uur zijn uitgelopen op enkele honderden euro's . Wij zijn hier erg van geschrokken te meer, omdat wij juist voor onze zoontje een internet abonnement hadden afgesloten van 24000 KB
Via de Simyo App heb ik gezien dat zijn databundel op 22-10-2022 helemaal verbruikt was. Zie bijlage printscreen 1.
We hebben geen bericht ontvangen bij 80% dataverbruik en ook niet bij 100% data verbruik ? De enige bericht die wij op 24-10-2022 hebben ontvangen is dat de telefoonnummer van mijn zoontje uit voorzorg was geblokkeerd vanwege de hoge kosten. Zie printscreen 2.
Zou u kunnen nagaan hoe dit heeft kunnen gebeuren? Financieel gezien is het voor ons bijna onmogelijk om deze zeer hoge kosten te kunnen betalen.
Hopend op uw medewerking,
Met vriendelijke groet,
N.A.
Printscreen 1
Printscreen 2