.

Beantwoord

Waarom gaat ineens alles buiten de bundel?

  • 23 February 2016
  • 3 reacties
  • 128 Bekeken

In januari is mijn factuur ineens 4,88 euro hoger.
Al mijn gesprekken zijn buiten de bundel afgerekend. Het betreffen gesprekken naar vaste en mobiele nummers, vrienden en familie. Geen service nummers.
Hoe jan dit?
icon

Beste antwoord door Angelica 24 February 2016, 11:49

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Hoi Gerdien-,

Welkom op het forum van Simyo.

Om verwarring te voorkomen voor andere forumgebruikers, heb ik je forumnaam aangepast. Als je liever een andere naam hebt, kan je me dit laten weten. Dan pas ik het voor je aan. :$

Vanaf 21 januari waren je belminuten op. Alle gesprekken die je hierna heb gevoerd, vallen buiten je bundel. Ongeacht naar welke nummers dit zijn.

Is alles duidelijk of kan ik nog iets voor je betekenen?

Groetjes, Angelica
Aangezien ik bijna nooit bel kan ik me dat niet voorstellen. Waar kan ik een ovetmrzicht vinden van mijn gesprekken. Ik zoek in mijn simyo, maar kan het nergens vinden.

Groet
Gerdien
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Gerdien-,

Als je aangeeft haast nooit te bellen, lijkt me het inderdaad goed als je de specificatie ziet van alle gesprekken bij elkaar. Dit kun je terugvinden op je factuur, die je kunt vinden op de factuurpagina op Mijn Simyo. Hier kun je de totale gespreksgeschiedenis terugvinden 🙂.

Laat je ons weten of het met dit inzicht duidelijker is geworden waar deze kosten vandaan komen?

Groetjes, Tiury

Reageer