.

Beantwoord

Waarom betaal ik nu meer dan de 'oude' prijzen?

  • 16 October 2015
  • 3 reacties
  • 187 Bekeken

Badge
In het mailtje dat de bundels/tarieven wijzigen, lees ik als ik doorklik, dat 500MB in de oude prijs 8 euro kost, in de nieuwe situatie ook 8 euro. Waarom betaal ik dan al jaren 10 euro?:?:@
icon

Beste antwoord door Naomi 17 October 2015, 09:56

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Dat komt omdat alleen jij beslist of je je abonnement wilt wijzigen. Simyo mag niet eenzijdig je naar een ander tarief overzetten. Dat kan voordelig zijn voor de klant, zo heb ik al jaren een voordelig bel/sms abonnement dat niet meer beschikbaar is voor mensen die hun abonnement nu willen wijzigen. Maar het kan ook onvoordelig uitpakken als je jarenlang dezelfde bundel gebruikt zonder te kijken of er niet een goedkopere aanbieding is. Het is dus zaak om af en toe op de Simyo website of Mijn Simyo te kijken of er niet een ander, voordeliger pakket is.
Badge
Dan is het toch vreemd dat Simyo mij meer op keer weet te bereiken om mij te melden dat de tarieven omhoog gaan, maar zodra ze gunstiger voor de klant worden, heeft Simyo geen idee meer hoe ik te bereiken ben? Vreemd!
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Anne21,

Fijn dat Scotsman al het één en ander heeft uitgelegd:

Dat komt omdat alleen jij beslist of je je abonnement wilt wijzigen. Simyo mag niet eenzijdig je naar een ander tarief overzetten. Dat kan voordelig zijn voor de klant, zo heb ik al jaren een voordelig bel/sms abonnement dat niet meer beschikbaar is voor mensen die hun abonnement nu willen wijzigen. Maar het kan ook onvoordelig uitpakken als je jarenlang dezelfde bundel gebruikt zonder te kijken of er niet een goedkopere aanbieding is. Het is dus zaak om af en toe op de Simyo website of Mijn Simyo te kijken of er niet een ander, voordeliger pakket is.

Zoals hij aangeeft, mogen wij je abonnement en bundels niet aanpassen. Als er nieuwe bundels komen en tariefswijzigingen, dan wordt je hier altijd over geïnformeerd.

Vorig jaar is er ook een aanpassing geweest. Toen is onder andere de Internetbundel 500 in prijs verlaagt naar € 8 (maandabonnement). Op 3 december 2014 hebben we hierover een e-mail gestuurd. Wanneer je gebruik wou maken van de nieuwe bundels, dan kon je deze al per 1 januari 2015 gebruiken. Ik vind het jammer om te horen dat je dit over het hoofd hebt gezien.

Als je hier alsnog gebruik van wilt maken, dan kun je tot en met 31 oktober een wijziging doorgeven. Deze wijziging gaat vervolgens per 1 november 2015 in.
Mocht je nog meer vragen hebben over de nieuwe bundels, dan raad ik je aan om in dit topic "Alles over de tariefswijziging en nieuwe bundels" te kijken. We hebben speciaal een topic aangemaakt voor klanten die vragen hebben over de nieuwe bundels 🙂 Ook staat er extra informatie in en veelgestelde vragen.

Is je vraag beantwoord?

@Scotsman; dankjewel Scotsman voor je goede hulp 🙂

Reageer