.

Beantwoord

Waarom ben ik geblokkeerd?

  • 30 August 2023
  • 7 reacties
  • 93 Bekeken

Badge

Hoge kosten buiten bundel gemaakt . Dat kan .Bericht niet gelezen. Maar bijna 100 euro in 6 uur gebruikt voor Spotify  in de tuin is wel erg veel.6 keer 8,79 op het tijdstip van 22.39 wil ik wel uitleg van .

icon

Beste antwoord door Roeqajja 31 August 2023, 17:31

Bekijk originele reactie

7 reacties

Badge

Hogekosten gemaakt  Meer als100 euro in een avond. Als je een bericht niet heb gelezen.6 keer het bedrag van 8,79 euro op het tijdstip 22.39 op 25 Augustus  Graag uitleg

Badge

Hoekom ik aan dat hoge bedrag in een uur 100 euro gebruikt met Spotify minstens 5 keer het zelfde tijdstip gebruikt 

Hoi @Theo Oostveen  - Theo.

Volgens mij had je 2 topics gemaakt.

Het forum is geen chat. Je topic komt vanzelf aan de beurt. Maar telkens opnieuw een reactie zorgt ervoor dat je topic bovenop de stapel komt.

Mijn tip, wacht op de reactie van een moderator. Die kan met je meekijken in het systeem en zal ook jou te woord staan.

Gewoon een potje met geduld gebruiken zoals ik in mijn hobby doe. 👍

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Theo Oostveen,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te lezen dat er hoge kosten zijn gemaakt! Ik kan het mij voorstellen dat je schrikt van zo’n hoge rekening.

Wij zijn bij Simyo transparant over het feit dat wij geen dataplafond hebben. Wij sturen om deze reden altijd twee waarschuwing sms’jes bij 80% en 100% verbruik van de internetbundel. Deze sms’jes komen rechtstreeks vanaf het netwerk en zijn altijd leidend. In de laatste sms geven wij ook duidelijk aan wat vanaf dat moment het tarief is (€ 0.15 per MB) en dat het verstandig is om het internet uit te zetten of een internetbundel bij te kopen. Vanuit Simyo doen wij ons best om onze klanten op tijd te waarschuwen. Als je binnen korte tijd hoge kosten hebt gemaakt buiten je bundel, dan blokkeren wij je simkaart uit voorzorg. Door middel van een aanbetaling via Mijn Simyo kun je je simkaart dan weer deblokkeren.

Op onze website hebben wij een blog met handige internetbesparingstips, ik raad aan om dit goed door te lezen! Als je een Android telefoon hebt, wil ik de tip meegeven om een datalimiet in te stellen via de instellingen in je telefoon om dit in de toekomst te voorkomen. 

Wij kunnen het ons voorstellen dat deze kosten niet bewust gemaakt zijn. Ik wil je daarom graag helpen en met je meekijken wat wij hier aan kunnen doen. Zou je mij een privébericht willen sturen met je persoonlijke gegevens? Ik kan voor nu nog niks beloven, maar wij kunnen samen naar de mogelijkheden kijken :).

Groetjes,
Roeqajja

 

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Friesian, ik zie trouwens geen tweede topic van de TS hierover. Wellicht dat dit een foutje is geweest en dat zijn tweede topic al is verwijderd? Geen idee! In ieder geval bedankt voor je oplettendheid. 😊

Groetjes,
Roeqajja

Reputatie 7

@Roeqajja en @Friesian Ik zag het tweede topic van @Theo Oostveen ook.

Dit was duidelijk een kopie van het andere topic met een enkele kleine aanpassing, net alsof deze was herschreven. Dit topic stond ook in deze rubriek. Deze stonden onder elkaar.

De zin ontbrak mij om hier moeite in te gaan steken. Goed dat @Friesian dit wel deed.

@Roeqajjawij zijn  torenwachters, geweest. 😉 Alleen zet ik wel vaker een leesbril op voor de montage handleiding van Ikea. 😀 Zal met de leeftijd te maken hebben.

Reageer