Skip to main content

.

ik ben sinds vrijdagavond 11 april geblokkeerd. waarom? ik heb alle rekeningen betaald. gr, raymon
Hoi ray40,



Ik zie dat je inderdaad helaas bent geblokkeerd, dit is vanwege hoogverbruik. Voor wat dat inhoudt, wil ik je vragen dit topic te raadplegen.



In jouw geval komt dit doordat je op vrijdagochtend 11-4 van 8.00 uur tot 9.18 uur zo'n 660MB aan dataverbruik is geweest, waarvan zo'n 480MB buiten je bundel , plus in de middag van 13.29 uur tot 13.36 uur nog eens zo'n 135MB. Heb je enig idee wat dit kan zijn geweest? Bijvoorbeeld video's via Youtube gekeken of updates van software of apps? 😕



Om te voorkomen dat je kosten hoger oplopen door buitenbundel verbruik, hebben we uit voorzorg je aansluiting geblokkeerd.

Ik zal je zo een e-mail sturen met meer informatie om zo spoedig mogelijk weer te kunnen worden aangesloten.



Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben, dan hoor ik dit natuurlijk graag van je!

Reageer