.

Beantwoord

Waar kan ik mijn specificaties vinden?

  • 17 August 2017
  • 6 reacties
  • 187 Bekeken

Badge
Ik krijg zeer flucturerende nota"s terwijl er ook geen goede specificatie te krijgen is. Ik heb nu een sim only met ruim 35 euro kosten zonder extra bundels.
icon

Beste antwoord door Groentjuh 17 August 2017, 13:14

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Als je inlogt op Mijn simyo en naar Facturen gaat, dan kun je daar facturen downloaden in PDF formaat door op "download" te klikken achter een factuur. Vanaf pagina 3 van deze facturen zie je de "Specificatie verbruikskosten". Elk gesprek, SMS en MB staat daarin gespecificeerd.

Is dat wat je zoekt?
Reputatie 7
Badge +10
Hi Cornelis,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat er verwarring is ontstaan over je facturen en de specificaties. Dat is gelukkig helemaal niet nodig. Zoals Groentjuh al aangeeft, kun je gemakkelijk juist al je verbruik inzien. Als je inlogt op Mijn Simyo en dan klikt op 'Facturen', kom je op een pagina waar je je facturen van het afgelopen jaar kunt downloaden. Je kunt nu ook al je juli-factuur downloaden. Als je dan naar beneden scrolt in je factuur, zie je precies wat die kosten inhouden.

Ik zie bijvoorbeeld dat jij tweemaal 500 MB's hebt bijgekocht in juli. Dat betekent dat je in totaal € 26,- aan abonnementskosten hebt, want je normale abonnementskosten zijn € 16,-. Daarbovenop heb je € 8,79 buiten je bundel verbruikt aan internetten. In totaal kom je dan uit op € 34,79.

Laat je me weten of je er zo uitkomt?

@ Groentjuh, dank voor je hulp!

Groetjes,
Jihane
Badge
Specificatie mogelijkheid op website ontdekt. Hoge kosten waren o.m. te wijten aan bellen buiten de bundel en extra bundel. Dat was voor mij geen normale situatie. Vandaar de aanzienlijke kosten voor de Simonly. Overigens wel zeer tevreden met verbinding van Simyo. Ik heb een dual-sim gsm en alleen Simonly was bruikbaar.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Cornelis T,

Goed om te horen dat je de specificaties hebt gevonden! Mooi dat je tevreden bent met de verbinding van Simyo.

Heb je verder nog vragen?

Groetjes,
Caspar
Badge
Hi Caspar

Ik heb inderdaad nog een vraagje.

Ik zou graag nog een tweede sim bij Simyo bestellen maar daarvoor moet mijn oude 2 jarig abonnement bij een andere provider moet daarvoor worden opgezegd. Het toestelabonnement daarvan loopt oktober 2017 af en het Sim abonnement daarvan loopt 5-11-2017. Kan Simyo dit voor mij opzeggen? Ook als ik "slechts" een 1000 MB Simkaart besteld?

Alvast dank hoor Caspar.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Cornelis,

Goed dat je dit even na komt vragen 🙂 Ik neem aan dat je wilt overstappen met nummerbehoud? Je kunt dit dan twee maanden van tevoren al in orde maken. Als je je Simyo simkaart dan aanvraagt (twee maanden voor je andere abonnement afloopt), vraag je nummerbehoud aan. Tegen de tijd dat je andere abonnement eindigt, gaat je Simyo abonnement dan in. Dan zorgen wij er ook voor dat het automatisch opgezegd wordt. Hier lees je alles over nummerbehoud.

Het maakt dan verder niet uit wat voor Simyo abonnement je aanschaft 😉 De bundels zijn niet relevant. Let je er wel op dat je niet alleen 1000 MB's kunt hebben op een Simyo simkaart? Je hebt altijd een belbundel nodig, omdat dat de fundering is van de aansluiting. De kleinste belbundel is 100 minuten.

Heb je hier nog andere vragen over?

Groetjes,
Jihane

Reageer