Skip to main content

.

Op 9 oktober j.l. heb ik mijn toestelkrediet in 1x volledig afbetaald. Waarom krijg ik daar via de mail geen bevestiging van? Dat staat nl wel op mijn scherm na de betaling.

Ook zie ik dat de komende factuur nog niet verminderd is met de toestelkosten.

Zou fijn zijn als Simyo zich wel houdt aan datgene wat ze zelf beloven. Ik houd me aan afspraken met Simyo, andersom dan ook graag Simyo.

Hi @Summer2,

Bedankt voor je bericht. 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik kijk dan graag even met je mee. 

Groetjes,
Roeqajja

Hoi @Roeqajja Heb je PB gestuurd. Grt Summer2.

Hi @Summer2,

Bedankt voor je reactie. Super, ik help je graag verder via privébericht. 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Hoi @Roeqajja Hoe is de stand van zaken nu? Mijn foutieve rekening wordt bijna afgeschreven en ook heb ik nog geen emailbevestiging ontvangen.

@Roeqajja Inmiddels 5 dagen verder na je laatste PB. Ik heb zojuist de incasso teruggeboekt. Graag een betaallink voor het juiste bedrag van € 9,-, dan zal ik die netjes meteen betalen.

Hoi @Summer2,

Bedankt voor je reactie. Wij hebben al contact via privéchat. Zoals ik via de privéchat heb aangegeven, heb ik dit dus doorgezet naar de debetreffende afdeling en was ik nog in afwachting van een terugkoppeling. Zojuist heb ik je een terugkoppeling gegeven via de privéchat, maar ik zal het ook hier nog even kort delen.

Het is zo dat de telefoonkosten op je factuur van september wel kloppen, dit is het laatste deel wat nog betaald moet worden. Via Mijn Simyo kun je je factuur alsnog betalen, ook kan ik je een betaallink versturen als je dit zou willen.

Omdat je je telefoon in oktober hebt afbetaald, komt dit op je factuur van oktober te staan. Deze staat eind november klaar. Om deze reden ontvang je de bevestiging van de afbetaling van je toestel dus eind november.

Groetjes,
Roeqajja

@Roeqajja Bedankt voor je reactie.

Maar je bent het vast wel met me eens dat de tekst die je na betaling van het volledige krediet, van geen meter klopt. Ten 1e heb ik dus nooit een mail ontvangen die mijn afbetaling bevestigd en ten 2e klopt het niet dat ik ‘vanaf nu alleen voor de bundel’ betaal. Dit zou moeten zijn ‘na de komende factuur enz.’

Bedankt voor je hulp in ieder geval, ga er vanuit dat mijn factuur volgende maand gewoon klopt.

Reageer