Tot mijn spijt moet ik constateren dat er voor de tweede keer een hoop MB's verdwijnen binnen een paar seconde.
Waar ik vorige keer een rekening gepresenteerd kreeg van meer dan 100 euro (waar jullie coulant mee zijn omgegaan) valt het nu gelukkig mee omdat ik nog wat MB's had staan. Die stonden er nog om de maand door te komen, maar dat gaat nu helaas niet meer. Daarbij kost het mij ook nog bijna 6 euro extra.
Wat ik heel vervelend vind is dat die MB's zomaar verdwijnen. Ik zat vandaag in de auto, wanneer ik een sms krijg. Auto aan de kant gezet, Simyo: je ben door je internet heen! Mijn internet heeft daarvoor bijna heel de middag uitgestaan omdat ik op het voetbal veld stond!!! Ik heb mijn internet daarna aangezet tegen avond, net voor het instappen om heel even mn appjes te checken. Niks aan de hand, niks bijzonders en geen melding. Tot ik dus onderweg was. Gewoon 500mb's die verdwijnen als sneeuw voor de zon terwijl ik niks anders dan mijn appjes lees.
Ik ben heel tevreden over jullie bundels, bereik en klantenservice. Waar ik echter geen zin meer in heb is elk jaar een topic aan te moeten maken omdat mijn bundel word leeggetrokken zonder dat ik daar zelf plezier van heb. Zo hebben goedkope bundels geen nut.
En ja, ik snap dat ik kan instellen dat er na 1000mb er geen extra kosten gemaakt kunnen worden. Maar daar wil ik niet aan vast zitten. Soms heb ik internet nodig, ook buiten mn bundel. Dan heb ik dat er voor over. Maar betaal deze maand gewoon weer voor Jan met de korte achternaam. ERG JAMMER!
Graag je reactie.
Met vriendelijke groet,
Ties Reijne
Beste antwoord door Ray
Bekijk originele reactie