Hallo,
Graag wil ik jullie aandacht voor het volgende. Afgelopen vrijdag (20 dec) ben ik per ongeluk over mijn data gebruik heen gegaan. Ik ben student op de Hogeschool Utrecht en moest voor een opdracht een YouTube video uploaden om in te leveren.
Ik heb mijn telefoon aan de lader op mijn bureau gelegd tijdens het uploaden en ben toen aan de slag gegaan met iets anders tijdens het wachten. Tijdens het uploaden is de wifi in mijn appartement uitgegaan en is mijn telefoon automatisch overgeschakeld op mijn mobiele data. Ik heb ook een bericht gekregen met dat mijn bundel op was maar zag dit (omdat ik mijn spullen aan het pakken was om te gaan werken) pas na 20 minuten.
Omdat mijn telefoon een video aan het uploaden was heeft hij in die 20 minuten 800 euro aan data verbruikt. Ik schrok hier heel erg van omdat mij dit in de afgelopen jaren dat ik bij jullie klant ben, nog nooit is overkomen. Het is extra zuur omdat ik net een nieuwe telefoon heb moeten kopen vanwege problemen met data en bereik die Simyo heeft gehad met de iPhone 11. Hierom heb ik 2 maanden lang geen dataservice gehad.
Als extra strop is deze nieuwe telefoon onlangs ook gestolen (dat kunnen jullie zien omdat ik een nieuwe simkaart heb aangevraagd) en heb ik nog meer kosten. Ik wil jullie vriendelijk verzoeken om te kijken naar een passende oplossing, deze 800 euro is voor mij als student echt teveel en ik kan dit niet betalen.
Ik hoop snel van jullie te horen
Met vriendelijke groeten,
Sterre ter Voorde
Ik ben eventueel bereikbaar op het nummer van mijn vader: 06XXXXXXXX