.

Beantwoord

Vernieuwde tarieven bundels per november, nu al die tarieven betalen?

  • 16 October 2015
  • 3 reacties
  • 242 Bekeken

Badge
Hoi.
Ik heb zojuist mijn bundels aangepast die in november ingaan. Die tarieven gaan € 11 euro betalen als ik 1 jaar blijf.
Nou staat er bij facturen voor oktober al 11 euro. Dit klopt toch niet?
Ik had welliswaar nog het poude tarief voor bel/sms, maar het nieuwe zal toch pas ingaan in november?
Graag uitleg
mvg.
Tillie
icon

Beste antwoord door franswon 16 October 2015, 21:23

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Tante Til,

De abonnementskosten worden vooruit betaald, de verbruikskosten achteraf. Daarom betaal je de eerste maand van je abonnement ook meer.
Als je een andere keuze had gemaakt waarbij de abonnementskosten juist omlaag zouden gaan dan was je factuur voor oktober ook lager geweest!
Op de totale looptijd (totdat je het abonnement stopt) zal het dus geen verschil maken.
Badge
Och jaaa, dat klopt ja. Ik vergeet dat steeds. *bloos*
Bedankt voor je reactie.
Ik zal het in het vervolg proberen te onthouden 😉
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Tante Til,

Goed dat je dit komt navragen!

Goed om te zien dat Franswon je al voorzien heeft van een antwoord! Hier heb ik niets meer aan toe te voegen. Het kan altijd gebeuren dat je dit vergeet, maak je daar dus niet druk om. Je kunt de volgende keer op de factuur kijken, hier zie voor welke periode deze kosten gelden. Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?

@Franswon, bedankt voor je duidelijke antwoord 🙂 Ik heb je reputatiepunten gegeven voor je bericht.

Ik heb dit topic verplaatst naar 'Factuur en betalen'. Daar komt jouw topic wat beter tot zijn recht.

Groetjes,
Angela

Reageer