.

Beantwoord

Verbruik / overzicht klopt niet Juni 2014



Toon eerste bericht

28 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi JanetA,

Om met je laatste vraag te beginnen:
hoe kan ik dan mijn verbruik in de gaten houden?!!

Juist hier voor hebben we Mijn Simyo en de Mijn Simyo app.
Op Mijn Simyo, direct na het inloggen, zie je staan deze maand heb ik nog:
Daar zie je hoeveel minuten je nog over hebt van je belbundel, en indien je een internetbundel hebt zie je dat er naast staan.
Zo zie je exact hoeveel minuten je nog hebt tijdens de lopende maand.

Het verbruik van vorige maanden zie op het tabblad Verbruik terug, maar dan als netto gesprekstijd. Dus niet afgerond.
Zo staat het ook op je factuur.

In juni had je nog een belbundel van 200 minuten en heb je er 263 verbruikt. Je kunt best 3 uur en 38 minuten aan gesprekstijd hebben gehad, maar door de afronding wordt dat 4 uur en 23 minuten.


milmit,

Jouw factuur van juni is zo hoog omdat je geen internetbundel had die maand, maar wél hebt geïnternet.
Op 16 mei heb je je bundel uitgezet om dat op 1 juni in te laten gaan. Die maand heb je wel 436 Mb verbruikt, wat ook al meer was dan je daarvoor had aan bundel.
Badge
Dit is zo onduidelijk bij Simyo, er wordt steeds gezegd dat het verbruik nog niet is afgerond naar hele minuten, dus dit kan hoger zijn op je factuur. Achteraf wordt dit pas goed verwerkt, waardoor je dus boven je bundel uit kan komen. Ik wil tussentijds zien hoeveel minuten ik nog heb en dat is mijn leidraad, want als ik hier niet vanuit kan gaan, hoe kan ik dan mijn verbruik in de gaten houden?!!
Heb ik ook schrok heel erg heb nog genoeg internet mb en beltegoed dus hoop dat er meer mensen zijn due dit hebben zodat ik niet de enigste ben

Reageer