Heb nu de 2e keer 100 euro moeten betalen voor een buitenbundel....dat het extra kost ok!
Maaar dit gaat me deze maand 600 euro kosten op.een abonnement van 14 euro
Graag hulp , tegemoetkoming?
Iets?
Mvg
Jeroen
Heb nu de 2e keer 100 euro moeten betalen voor een buitenbundel....dat het extra kost ok!
Maaar dit gaat me deze maand 600 euro kosten op.een abonnement van 14 euro
Graag hulp , tegemoetkoming?
Iets?
Mvg
Jeroen
Beste antwoord door Roeqajja
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je kosten buiten je bundel hebt gemaakt!
Wij versturen altijd waarschuwingsberichten bij 80% en 100% verbruik van je databundel. Deze sms’jes komen rechtstreeks vanaf het netwerk en zijn altijd leidend. In de laatste sms geven wij ook duidelijk aan wat vanaf dat moment het tarief is (€0.15 per MB) en dat het verstandig is om het internet uit te zetten of een internetbundel bij te kopen. Vanuit Simyo doen wij ons best om onze klanten op tijd te waarschuwen. Als je binnen korte tijd hoge kosten hebt gemaakt buiten je bundel, dan blokkeren wij je simkaart uit voorzorg en sturen wij hier een e-mail over. Wij proberen om de simkaart te blokkeren vanaf €100, maar omdat het verbruik met vertraging wordt verwerkt in ons systeem kunnen de kosten hoger dan €100 oplopen afhankelijk van hoeveel MB's er zijn verbruikt.
Wij hebben sinds kort inderdaad de mogelijkheid om een dataplafond in te schakelen voor €0,50 cent per maand. Ik raad aan om de dataplafond in te schakelen om te voorkomen dat dit weer zou kunnen gebeuren. Wij hebben ook een topic op het forum gemaakt met uitgebreide informatie over het dataplafond.
Ik kan het me voorstellen dat je de kosten niet bewust gemaakt hebt. Zou je mij een privébericht willen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik kijk dan graag wat we voor je kunnen doen om dit samen op te lossen.
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.