.

Beantwoord

Te hoge factuur

  • 7 December 2012
  • 3 reacties
  • 266 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Vraag

Hoe kan het dat ik meer moet betalen terwijl ik binnen mijn bundel van 500 min ben gebleven????

Volgens de factuur heb ik extra naar mob 01:20:52 gebeld??!
Dat klopt absoluut niet.. Ik hou het scherp in de gaten en ga de laatste dag screenshots maken van mn bundels.. Want dit is elke maand raak, of ik nu 500/ 10000 of 10.000000 minuten inkoop.. Je zit er altijd overheen..
icon

Beste antwoord door Alex 11 December 2012, 15:44

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi esker,

Ik ga er even vanuit dat je het over je laatste factuur hebt. Deze factuur is gebaseerd op de vaste abonnementskosten van november en de verbruikskosten van oktober. In oktober had je nog een Simyo geregeld belbundel. Deze bundel bevat 300 bel/sms minuten. Sinds november heb je inderdaad 500 bel/sms minuten.

Daarnaast moet je rekening houden met de afronding op hele minuten. Op je factuur zie je bovenaan het exact aantal uren, minuten en seconden dat je gebeld/gesmst hebt. Hierbij wordt echter geen rekening gehouden met de afronding op hele minuten. Een gesprek van 1 minuut en 15 seconden wordt immers berekend als 2 minuten. Ook zie ik dat er wel eens gebeld is naar een service nummer (0900 nummer). Het bellen naar servicenummers valt buiten de bundel.

Mocht je het over een andere factuur hebben dan verneem ik het graag.

Groetjes,

Alex
Hier hetzelfde verhaal.

Ik schijn op 1 dag om de 5 minuten 60.000kb te hebben gebruikt. Grote onzin!
Reputatie 5
Badge +10
Hier hetzelfde verhaal.

Ik schijn op 1 dag om de 5 minuten 60.000kb te hebben gebruikt. Grote onzin!


Hoi wendy193,

Ik heb in dit topic een reactie op diezelfde vraag/opmerking gegeven.

Groetjes,

Alex

Reageer