.

Beantwoord

te hoge factuur!

  • 30 March 2013
  • 8 reacties
  • 1063 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
ik heb een abbonement van 15 euro ofz per maand.

en nu al 2 maanden krijg ik super hoge facturen. 

januari 48,47
februari 85,78 !!!!!!

echt heel raar dat het zo hoog is terwijl nadat ik een sms krijg dat het 75% is verbruikt ik me internet uitzet ;s
icon

Beste antwoord door Wayne 2 April 2013, 17:03

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hey Irem,

Het verbruik dat wij in rekening hebben gebracht is via jouw simkaart op het netwerk geregistreerd. Ik zie dat je jouw bundel reeds verhoogd hebt. Dit zal de kosten buiten de bundel bij soortgelijk verbruik in de toekomst gaan verminderen.
Badge
is er niet iets dat wanneer mijn mb's op zijn dat mijn internet gewoon stop wordt gezet tot de volgende maand?

groetjes.
Dat zou wel een heel klantvriendelijke oplossing zijn Irem. Maar ik begreep uit de antwoorden op dit forum dat dat onmogelijk is voor Simyo. Persoonlijk denk ik dat dat niet wenselijk is voor Simyo. Want op deze creatieve manier genereren zij natuurlijk wel erg veel extra inkomsten.
Badge
ja je hebt heel erg gelyk.
ik ben het helemaal met je eens. Als myn facturen zo hoog blijven gaan ga ik zowiezo mijn internet stop zetten.
want mijn ouders zyn hier niet mee eens. en natuurlyk kreeg ik weer preek.
dus khoop het niet.
Reputatie 3
Badge +9
Deze maand verschijnt er nog een app. Hiermee kun je snel toegang krijgen tot je verbuik.

Ik heb eerst een 500MB bundel genomen, toen ik nooit over de 200MB kwam, ben ik naar een 200MB bundel overgestapt.

***Ook kun je een app uit de store installeren die je verbruik registreerd. Deze heb ik ook als backup.
Badge +6
Hoi Allemaal,

Zoals Martijn® aangeeft komt Simyo deze maand met een eigen app waarmee je verbruik kan bekijken. Wanneer je een sms krijgt van dat je 75% van je internetbundel hebt verbruikt dan raad ik je aan niet alleen de data optie in je toestel uit te zetten maar ook de optie internet op je mobiel/MMS uit te zetten. Op deze manier verkom je dat je toestel onnodig gebruik gaat maken van het internet wat wellicht kan leiden tot hoge kosten.
Goedendag,

Ik heb zelf een bundel Geregeld zonder internetbundel en informatievoorzieningen aanstaan. Is er een mogelijkheid om een sms te krijgen wanneer ik over mijn 250 bundel heen ga? Ik ben deze maand namelijk ongemerkt verrast door een hogere rekening dan normaal.
Uiteraard door belgebruik maar zou het fijn gevonden hebben als ik wist dat ik buiten de bundel zat, zonder hiervoor in te moeten loggen op mijn Simyo.
Hoor graag
Arie
Badge +6
Goedendag,

Ik heb zelf een bundel Geregeld zonder internetbundel en informatievoorzieningen aanstaan. Is er een mogelijkheid om een sms te krijgen wanneer ik over mijn 250 bundel heen ga? Ik ben deze maand namelijk ongemerkt verrast door een hogere rekening dan normaal.
Uiteraard door belgebruik maar zou het fijn gevonden hebben als ik wist dat ik buiten de bundel zat, zonder hiervoor in te moeten loggen op mijn Simyo.
Hoor graag
Arie


Hoi KT50,

Welkom op het forum!
Het is niet mogelijk een melding te krijgen wanneer je over je belminuten heen gaat. Ik raad je aan om regelmatig je minuten te bekijken op je persoonlijke pagina.

Reageer