Skip to main content
Beantwoord

simyo doet niet wat is afgesproken

• December 10, 2025
  • 2 reacties
  • 25 Bekeken

Wij hebben simyo gemeld dat we het abonnement van 06******** wilden overzetten van de zakelijke naar de privé rekening. Wij hebben van simyo bericht ontvangen dat het geregeld is en dat van die privé rekening geïnd zal worden . MAAAR nu krijgt 06******** een bericht dat de rekening betaald moet worden. Dus simyo probeert nog steeds van de zakelijke rekening te innen, terwijl simyo daar geblokkerd is. wat een gedoe met simyo !!

Moderator: Persoonlijke gegevens zijn verwijderd ter bescherming van de privacy.

Beste antwoord door Sedat

Hoi ​@bergern06,

Bedankt voor je bericht. Zoals ​@Kaas Berrie 25 aangeeft is het niet verstandig om je telefoonnummer op het forum te delen. Om die reden heb ik beide telefoonnummers ter bescherming van je privacy verwijderd. 

Wat vervelend om te horen dat je een negatieve ervaring hebt gehad, onze welgemeende excuses hiervoor. Ik kan mij voorstellen dat deze situatie niet fijn is en ik kijk graag met je mee naar een oplossing. Het rekeningnummer kun je zelf wijzigen via Mijn Simyo. Om dit te doen kun je deze volgende stappen volgen: Instellingen > Persoonlijke gegevens > Rekeningnummer. 

Mocht het niet lukken om je rekeningnummer zelf te wijzigen kun je een e-mail te sturen naar webcare@simyo.nl met een kopie van ID (van contracthouder) en bankpas. Dan kan ik het zo snel mogelijk voor je aanpassen. 

Bedankt ​@Kaas Berrie 25 voor je behulpzaamheid!

Groetjes,
Sedat

2 reacties

Kaas Berrie 25
Forum|alt.badge.img+1

@bergern06 haal even de beide 06 nummers uit uw bericht. Dit is een openbaar forum en dus voor iedereen leesbaar!! Zoek op een andere wijze contact met Simyo bv.: 

Sedat
Moderator
Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • antwoord
  • December 11, 2025

Hoi ​@bergern06,

Bedankt voor je bericht. Zoals ​@Kaas Berrie 25 aangeeft is het niet verstandig om je telefoonnummer op het forum te delen. Om die reden heb ik beide telefoonnummers ter bescherming van je privacy verwijderd. 

Wat vervelend om te horen dat je een negatieve ervaring hebt gehad, onze welgemeende excuses hiervoor. Ik kan mij voorstellen dat deze situatie niet fijn is en ik kijk graag met je mee naar een oplossing. Het rekeningnummer kun je zelf wijzigen via Mijn Simyo. Om dit te doen kun je deze volgende stappen volgen: Instellingen > Persoonlijke gegevens > Rekeningnummer. 

Mocht het niet lukken om je rekeningnummer zelf te wijzigen kun je een e-mail te sturen naar webcare@simyo.nl met een kopie van ID (van contracthouder) en bankpas. Dan kan ik het zo snel mogelijk voor je aanpassen. 

Bedankt ​@Kaas Berrie 25 voor je behulpzaamheid!

Groetjes,
Sedat