Hallo Simyo,
Aangezien ik geen antwoord van jullie krijg op mijn vraag/probleem via WhatsApp en ik ook de klantenservice niet kan bellen omdat mijn simkaart geblokkeerd is, stel ik de vraag op dit forum. Eergisteren kreeg ik van Simyo het bericht dat mijn simkaart geblokkeerd is vanwege 'hoge kosten in korte tijd'. Op de Simyo-app zie ik nu een factuur staan van meer dan 100 euro… Het kan niet kloppen dat ik zoveel kosten gemaakt zou hebben in korte tijd. Mijn bundel van 10 GB voor deze maand was op, vervolgens heb ik twee keer extra MB's gekocht (500 MB voor 5 euro). Ik heb via de app steeds in de gaten gehouden of ik nog voldoende MB's had om te internetten. Dit was steeds het geval. Zowel via de Simyo-app (waarop ik mijn aantal beschikbare MB's in de gaten kan houden) als via de SMS is mij niet duidelijk geworden dat mijn tweede extra bundel van 500 MB's klaarblijkelijk al zo snel op was. Ik heb die dag (27 augustus) enkel in de trein mijn data gebruikt (in de veronderstelling dat ik nog voldoende MB's had, aangezien ik dit steeds had gecheckt via de app) voor simpel internetgebruik (d.w.z. géén dataslurpende app zoals Netflix o.i.d.).
Graag hoor ik vóór het einde van deze maand - dus binnen drie dagen, voordat mijn nieuwe bundel voor de maand september ingaat - hoe dit opgelost kan worden. Het kan immers niet kloppen dat ik zo enorm veel kosten gemaakt heb in een korte tijd.
Met vriendelijke groet,
Elvira