Skip to main content

.

Vraag

Rekening van 1.750,6 terwijl ik sliep? :/

• 8 februari 2025
  • 3 reacties
  • 63 Bekeken

Goedenavond,

Ik schrik mij een hoedje, mijn account is ineens geblokkeerd en er staat in de app dat ik € 1.750,63 euro open heb staan door verbruik afgelopen nacht, maar ik was gewoon thuis waar ik wifi heb en ik lag toen te slapen. Moet ik dit echt gaan betalen? Wat is er gebeurd? Ik kom normaal nooit buiten mijn bundel, laat staan zo ver. Ik heb direct via jullie tip ook een datalimiet ingesteld. Ik vind het echt gek want ik sliep? Is mijn telefoon wellicht gaan updaten op data ofzo?

Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

3 reacties

• auteur
  • Beginner
  • 1 reactie
  • 9 februari 2025

Update: ik ben via whatsapp heel fijn geholpen, het mocht gedeeld worden door bundels van 500mb van 5 euro. Dus kom ik er goed vanaf. Goede service vind ik. Wel raar nogsteeds dat dit gebeurt is.

JanD
  • Consultant
  • 784 reacties
  • 9 februari 2025

Beste ​@cornetto99 ik zou als eerste het dataplafond activeren voor 50 cent per maand, dat gaat dan per de 1e van de volgende maand is en heb je dat soort verrassingen niet meer.

Verder kun je binnen je mobiel zelf ook een waarschuwing en plafond in stellen.

Ook kun je op app-niveau zien waar de data aan verstookt is en daar maatregelen op nemen.

Verder kun je de instellingen wifi-mobiel bekijken of er automatisch naar mobiel verbruik gegaan wordt als de wifi even wat minder is.

Succes.

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1726 reacties
  • 10 februari 2025

Hoi ​@cornetto99,

Bedankt voor je bericht. Ik kan begrijpen dat je geschrokken bent van de hoge kosten. Ik lees dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en samen met hen tot een oplossing bent gekomen. Dat is fijn! Ben je ook voldoende geïnformeerd over hoe deze kosten hebben kunnen ontstaan en wat je kunt doen om dit in de toekomst te voorkomen? Het is in ieder geval verstandig om het dataplafond in te schakelen zoals ​@JanD  al heeft geadviseerd (bedankt!).

Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen hoor ik dat graag!

Groetjes,
Seren

Reageer