.

Beantwoord

rekening betaald maar nog steeds blokkade.

  • 27 August 2013
  • 1 reactie
  • 386 Bekeken

Waarom wordt mijn nummer niet gedeblokkeerd nadat ik de rekening heb betaald (inmiddels 30uur na betaling) . Men kan immer direct zien, en krijgt ook een melding wanneer er gebruik wordt gemaakt van iDeal. Dat is namelijk de hele opzet van iDeal. Dat er veel mensen aangesloten moeten worden op weekbasis oid begrijp ik wel. Maar jullie draaien er de hand ook niet voor om een telefoonnummer te blokkeren. 

Enlighten me!
icon

Beste antwoord door Ernst 28 August 2013, 16:30

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Hoi ring-ring, welkom op het Simyo forum :)

Ik zie dat je vanmorgen al contact hebt gehad met de telefonische klantenservice. En ik zie dat je inmiddels alweer gedeblokkeerd bent nadat je beide facturen had betaald.

Mag ik aannemen dat je vragen aan de telefoon allemaal beantwoord zijn, of wil je nog meer weten? Zo ja, dan horen(lezen) wij dat graag!

Reageer