Waarom wordt mijn nummer niet gedeblokkeerd nadat ik de rekening heb betaald (inmiddels 30uur na betaling) . Men kan immer direct zien, en krijgt ook een melding wanneer er gebruik wordt gemaakt van iDeal. Dat is namelijk de hele opzet van iDeal. Dat er veel mensen aangesloten moeten worden op weekbasis oid begrijp ik wel. Maar jullie draaien er de hand ook niet voor om een telefoonnummer te blokkeren.Â
Enlighten me!
Bladzijde 1 / 1
Hoi ring-ring, welkom op het Simyo forum :)
Ik zie dat je vanmorgen al contact hebt gehad met de telefonische klantenservice. En ik zie dat je inmiddels alweer gedeblokkeerd bent nadat je beide facturen had betaald.
Mag ik aannemen dat je vragen aan de telefoon allemaal beantwoord zijn, of wil je nog meer weten? Zo ja, dan horen(lezen) wij dat graag!
Ik zie dat je vanmorgen al contact hebt gehad met de telefonische klantenservice. En ik zie dat je inmiddels alweer gedeblokkeerd bent nadat je beide facturen had betaald.
Mag ik aannemen dat je vragen aan de telefoon allemaal beantwoord zijn, of wil je nog meer weten? Zo ja, dan horen(lezen) wij dat graag!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.