.

Beantwoord

Poetin - waarom wordt er geblokkeerd?

  • 18 June 2014
  • 3 reacties
  • 293 Bekeken

Wat een klantonvriendelijke manier zeg om bij iets te laat betalen direct de 3G af te sluiten! Mijn dochter heeft die telefoon voor haar veiligheid op zak en jullie nemen niet eens de moeite om eerst ff te bellen wat er aan de hand is, nee gewoon de kraan dicht. Ik dacht dat alleen Poetin dat zo aanpakt. Zo dat moest ik ff kwijt.
icon

Beste antwoord door Ernst 19 June 2014, 14:56

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Nee, de heer Poetin belt mij regelmatig om mij te waarschuwen als ik de gasrekening niet heb betaald... ;)
Ik denk trouwens dat Simyo niet de mankracht heeft om iedereen die een betalingsachterstand heeft persoonlijk op te bellen om te vragen wat er aan de hand is!

[img]http://img.rt.com/files/news/21/22/b0/00/putin-assad-geneva-chemical.si.jpg[/img]
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Kotter, welkom op het Simyo forum!

Wat vind ik het jammer dat je Simyo (en indirect mijzelf) vergelijkt met een persoon als Poetin.

Wanneer er om welke reden dan ook niet geïncasseerd kan worden, sturen we altijd een mailtje met daarin het verzoek om als nog te betalen via iDeal.
Als dat niet gebeurt, sturen we na twee weken nóg een mail, en als er vervolgens geen betaling volgt, dan pas wordt de verbinding eenzijdig geblokkeerd. Op moment wordt er een SMS bericht gestuurd waarin de blokkade wordt aangekondigd,
Op dat moment zijn we al 3 weken en 2 e-mails na de oorspronkelijke incassopoging.

En het klopt volledig wat Scotsman aangeeft; we hebben simpelweg de mankracht niet om iedereen op te bellen die te laat is met betalen.
Reputatie 4
Badge +4
Kotter,

Simyo is nog vrij coulant als ze niet kunnen incasseren. Als jij er gewoon voor zorgt dat er genoeg geld op je rekening staat / op je dochters rekening staat. Vrij absurd om te verwachten dat je voor eeuwig door kunt blijven bellen/smssen/internetten bij geen betaling.

Hoevaak heb je een Ziggo of Nuon al voor Poetin uitgemaakt?!?!

Reageer