Beste Simyo,
Ik werd vanochtend wakker met het bericht dat mijn simkaart is geblokkeerd en dat ik meer dan 250 euro kosten heb gemaakt. Ik ben hier heel erg van geschrokken en ik baal hier ontzettend van. Ik luister vaak naar een stream of een video om in slaap te vallen en zo ook afgelopen nacht. Ik had alleen kennelijk mijn wifi niet aanstaan en daarom is het automatisch van mijn bundel afgegaan.
Ten eerste, ik snap dat het mijn schuld is. Ten tweede, ik zag dat ik kennelijk datalimieten kan instellen en dat ga ik zeker doen. Ten derde, ik ben blij dat jullie mijn Simkaart hebben geblokkeerd om nog hogere kosten te voorkomen. Dank daarvoor. Ik hoop wel dat er misschien nog iets gedaan kan worden aan de hoge kosten. Het was een ongeluk en 250 euro voor 2000mb is wel heel pijnlijk voor mij. Alvast bedankt voor uw reactie en uw begrip.
Â
Vriendelijke groet,
Sven