.

Beantwoord

Per ongeluk hoge kosten buiten bundel, hoe verder?

  • 31 August 2022
  • 1 reactie
  • 98 Bekeken

Goededag,

Ik perongeluk mijn hotspot aan laten staan toen ik ging slapen, heel stom van mij natuurlijk. De volgende dag werd ik wakker en zag ik dat mijn simkaart geblokkeerd was en dat ik maar liefst 390 euro buiten mijn bundel gebruikt heb! Hier ben ik natuurlijk erg van geschrokken. Ik ben recentelijk van mobiel verandert en had nog geen datalimiet op mijn nieuwe mobiel ingesteld. Normaal heb ik dit wel altijd aan staan. Ik ben al meerdere jaren klant bij simyo maar ik vind dit bedrag wel buitenproportioneel hoog. Ik vroeg mij af of jullie mischien een coulantie regeling hebben?

 

Met vriendelijke groet,

Koert

icon

Beste antwoord door Roeqajja 31 August 2022, 14:07

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Koert96,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je hoge kosten hebt gemaakt vanwege de hotspot! Ik kan me voorstellen dat je hiervan bent geschrokken.

Wanneer je de hotspot aan hebt staan, kan je behoorlijk wat MB's verbruiken. Het lijkt mij inderdaad een goed idee om een datalimiet in te stellen op je toestel als je telefoon dit toelaat. Dit kan meestal op Android telefoons, niet op iPhone. Op deze manier kan je niet zo flink buiten je bundel schieten.

Ik kan begrijpen dat het een keer mis kan gaan en wil daarom graag met je meekijken of wij iets aan de gemaakte kosten kunnen doen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan pak ik je aansluiting er even bij. 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Reageer