.

Beantwoord

Overgestapt naar nieuwe provider met nummerbehoud en toch factuur voor nieuwe maand, hoe kan dit?

  • 24 November 2015
  • 6 reacties
  • 141 Bekeken

Badge
Hallo,

Op 31 oktober is mijn abonnement bij SIMYO via nummerbehoud gestopt. Het nummer is per die datum over gegaan naar mijn nieuwe provider. Ik krijg nu een factuur voor de gebruikskosten in oktober (terecht). Maar ook voor de bundels in november. En die laatste lijken mij onterecht aangezien ik al vanaf 30 oktober bij mijn nieuw provider zit. De opzegging en aanvraag nummerbehoud zijn door mijn nieuwe provider al eind september aangevraagd. (ruime maand opzegtermijn). En mijn jaarcontract is al in januari 2015 verlopen.

Volgens mij hoef ik dus geen bundelkosten meer te betalen voor november en zou dit graag gecorrigeerd zien.
icon

Beste antwoord door Naomi 25 November 2015, 13:20

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge
Wellicht moeten de kosten voor 31 oktober ook nog gecorrigeerd worden aangezien ik die dag al bij de nieuwe provider was aangesloten.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Peck_71, welkom op het forum van Simyo!

Erg jammer dat je bent weggegaan 😢 Op je factuur van oktober zie ik volledige abonnementskosten voor de maand november. Dit hoort natuurlijk niet. Sorry voor het ongemak.
De automatisch incasso kan ik helaas niet meer tegenhouden. Ik ga ervoor zorgen dat je het bedrag van € 10 terugontvangt. Het bedrag wordt binnen drie weken na de incassering terugbetaald. Daarbij heb ik ook een terugbetaling ingevuld voor de dagen 30 en 31 oktober. Hiervoor wordt er € 0,67 cent teruggestort.

Heb je nog vragen?
Badge
Naomi,
Bedankt voor de reactie. Alleen de vraag welke termijn er aan de terugbetaling is verbonden en of ik niet beter kan storneren?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Peck_71,

De terugbetaling is al ingevoerd, dus we willen je vragen om geen facturen te storneren 🙂. De betaling ontvang je binnen 2-3 weken.

Groetjes, Tiury
Badge
Hallo, ik heb inmiddels de 0,67 ct teruggestort gekregen? Ik mis de 10 euro nog. Krijg ik twee aparte terugstortingen?
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Peck_71,

Fijn dat je het eerste deel al ontvangen hebt. De overige €10,- ontvang je binnen enkele werkdagen. Je hoeft je geen zorgen te maken, we zijn je niet vergeten 😉.

Ik zal een mailtje sturen naar onze financiële afdeling met het verzoek om jouw terugbetaling met voorrang te behandelen 😛 Deze uitzondering maak ik graag voor je.

Groetjes,
Estelle

Reageer