.

Beantwoord

Oude of nieuwe tarief bij nieuw abonnement als nummerbehoud na 2 november is?

  • 14 October 2015
  • 2 reacties
  • 185 Bekeken

Badge
Ik heb amper een abonnement aangevraagd bij Simyo of ik krijg al bericht dat de tarieven veranderen (oftewel omhoog gaan). Volgens de mail die ik kreeg gelden de nieuwe tarieven alleen als ik mijn bundel op of na 2 november wil wijzigen. Ik wil niet wijzigen, maar hoe zit dat met nummerbehoud?

Ik heb een sim only 200 minuten voor €5.00 per maand aangevraagd. Per 2 november kost diezelfde bundel €6.00 per maand.
Ik heb nummerbehoud aangevraagd en dat is ook al bevestigd: mijn telefoonnummer wordt op 11 december overgezet naar mijn Simyo-kaart en op de dag dat het nummer wordt overgezet zouden mijn bundels starten.

Oftewel: ik heb mijn bundel aangevraagd voor 2 november maar deze gaat pas in na 2 november.
Welke prijs gaat er nu gerekend worden?
De prijs waar ik het contract voor heb afgesloten (€5.00) of de nieuwe prijs (€6.00)?
icon

Beste antwoord door koorelle 14 October 2015, 17:04

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hallo Yyvonne,
Ik zou zelf zeggen dat je 5 euro gaat betalen, omdat jij het abo hebt aangevraagd voordat de nieuwe tarieven ingaan.
Lijkt mij als klant het meest logische.
Wacht maar even tot er een moderator reageert.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Yyvonne,

Zojuist heb ik dit topic geopend met daarin een uitgebreide uitleg en antwoorden op veel vragen over de nieuwe tarieven en bundels.
Hopelijk vind je daar een antwoord op je vraag. Mocht dat niet het geval zijn, dan lezen we dat daar graag terug.

Koorelle, dank je voor je accurate reactie!

Reageer