Skip to main content
antwoord

Opzeggen met openstaande facturen, kan dit?

• April 16, 2025
  • 2 reacties
  • 29 Bekeken

Goedemiddag, ik had de vraag of ik mij abonnement op kan zeggen omdat ik het niet meer gebruik maar ik moet nog steeds elke maand betalen.

Ik heb nog openstaande facturen en ik zou die ook nog willen betalen maar op dit moment heb ik geen geld.

Beste antwoord door Roeqajja

Hi ​@Misu,

Bedankt voor je bericht. Jammer om te horen dat je je abonnement wilt opzeggen!

Ik zie dat er gisteren een e-mail naar je is verstuurd vanuit onze financiële afdeling vanwege je betalingsachterstand. Omdat je aangeeft dat de betaling op dit moment niet zal lukken, raad ik aan om te reageren op de e-mail die wij gisteren hebben verstuurd. Wij hebben je hierin gevraagd of je het openstaand bedrag in termijnen zou willen betalen. Als je dit per e-mail aan ons doorgeeft kan onze financiële afdeling de betalingsregeling meteen in orde maken voor je. 

Verder wordt je abonnement per 1 mei opgezegd vanwege de betalingsachterstand. Ik raad aan om de e-mail van gisteren te lezen voor meer informatie hierover.

Bedankt voor je hulp! ​@JanD 🙂

Groetjes,
Roeqajja

2 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • April 16, 2025

Beste ​@Misu als je buiten je contract zit, kun je met een opzegtermijn van 1 maand opzeggen.

Zit je nog binnen je contract, moet je het contract afkopen en de nog niet-verstreken maanden in 1 keer afrekenen.

Voor een snelle regeling en reactie kun je via onderstaande link de contactmogelijkheden met Simyo raadplegen en als je geen haast hebt hier de reactie van een moderator afwachten.

https://www.simyo.nl/klantenservice#contact

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • antwoord
  • April 17, 2025

Hi ​@Misu,

Bedankt voor je bericht. Jammer om te horen dat je je abonnement wilt opzeggen!

Ik zie dat er gisteren een e-mail naar je is verstuurd vanuit onze financiële afdeling vanwege je betalingsachterstand. Omdat je aangeeft dat de betaling op dit moment niet zal lukken, raad ik aan om te reageren op de e-mail die wij gisteren hebben verstuurd. Wij hebben je hierin gevraagd of je het openstaand bedrag in termijnen zou willen betalen. Als je dit per e-mail aan ons doorgeeft kan onze financiële afdeling de betalingsregeling meteen in orde maken voor je. 

Verder wordt je abonnement per 1 mei opgezegd vanwege de betalingsachterstand. Ik raad aan om de e-mail van gisteren te lezen voor meer informatie hierover.

Bedankt voor je hulp! ​@JanD 🙂

Groetjes,
Roeqajja