.

Beantwoord

Opheffen blokkade

  • 26 August 2013
  • 3 reacties
  • 580 Bekeken

Hallo Simyo,

Ik ben afgesloten en heb vandaag mijn achterstallige rekening betaald en gelijk de nieuwe rekening. Ik heb ook een betaalbewijs gemaild en nu is mijn vraag wanneer ik weer word aangesloten. MVG Selina
icon

Beste antwoord door Charlene 27 August 2013, 10:56

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +8
Hallo Simyo,

Ik ben afgesloten en heb vandaag mijn achterstallige rekening betaald en gelijk de nieuwe rekening. Ik heb ook een betaalbewijs gemaild en nu is mijn vraag wanneer ik weer word aangesloten. MVG Selina


Hoi SelinaSama1976,

Ik zie dat je betaalbewijzen gisteren zijn verwerkt en dat je bent gedeblokkeerd :)
Veel plezier met bellen,

Groetjes,
Charlene
Badge
Hallo Simyo,

Ik ben afgesloten en heb vandaag mijn achterstallige rekening betaald en gelijk de nieuwe rekening. Ik heb ook een betaalbewijs gemaild en nu is mijn vraag wanneer ik weer word aangesloten. MVG Selina


Hoi SelinaSama1976,

Ik zie dat je betaalbewijzen gisteren zijn verwerkt en dat je bent gedeblokkeerd :)
Veel plezier met bellen,

Groetjes,
Charlene


zou u mijn abonnement ook kunnen deblokkeren, dit is maandag goedgekeurd en toegezegt door de financiele afdeling, printscreen verstuurd en contact gehad, dit zou ik zeer op prijs stellen
graag even je reactie
Reputatie 5
Badge +10
Hoi rust46,

Omdat je eerder vorige week een eigen topic hebt geopend over je aansluiting, heb ik je vraag in jouw topic beantwoord.

Groetjes,

Alex

Reageer