"Dagtekening: 5-9-2014
Geachte heer,
Twee weken geleden stond je factuur xxxxxxxx voor je Simyo telefoonnummer klaar in Mijn Simyo. Vorige week hebben we geprobeerd het bedrag van je rekening af te schrijven. Dat is helaas mislukt. Je Simyo factuur xxxxxxxx staat daarom nog open. De betalingstermijn van 14 dagen is inmiddels verstreken.
Voorkom een blokkade van je simkaart en betaal het totaalbedrag vóór 20-9-2014 via Mijn Simyo onder het tabblad Facturen of via deze iDEAL link aan Buckaroo Online Payments Services. Buckaroo handelt de betalingen af voor Simyo en zorgt ervoor dat je betaling direct wordt verwerkt met de juiste factuur. Je kunt de factuur daarom niet handmatig betalen.
Het openstaand bedrag:
Hoofdsom : EUR 14,49
Reeds betaald : EUR 0,00
Correctie : EUR 0,00
Administratiekosten : EUR 0,00
--------------------------------------------------------------------------------
TOTAAL : EUR 14,49
Let op! Voorkom blokkade en administratiekosten
Als het bedrag voor factuur xxxxxxxx op 20-9-2014 nog niet door ons ontvangen is, wordt je Simyo telefoonnummer geblokkeerd. Het duurt dan bovendien 3 werkdagen, nadat je betaling is ontvangen, voordat je telefoonnummer weer is aangesloten. Bij de volgende herinnering worden EUR 5,00 administratiekosten in rekening gebracht.
Heb je een nieuw rekeningnummer? Log dan in op Mijn Simyo en geef je nieuwe rekeningnummer door onder het tabblad Mijn gegevens. De volgende factuur schrijven we dan automatisch af van je nieuwe rekeningnummer. Factuur 27820981 dien je nog wel via Mijn Simyo of deze iDEAL link te betalen.
Volgens de algemene voorwaarden, waarmee u akkoord bent gegaan, heeft Simyo (incasso) het recht om, bij overschrijding van de betaaltermijn, een vergoeding voor kosten ter verkrijging van voldoening buiten rechte (ophogingen) in rekening te brengen. De hoogte van deze vergoeding bedraagt voor deze vordering maximaal een bedrag van 40,00. Mocht uw betaling niet binnen 14 dagen ontvangen zijn, dan volgt een tweede aanmaning, waarvoor wij een ophoging van in rekening zullen brengen, welke u dan verplicht bent te betalen.
Met vriendelijke groet,
Het Simyo team
Op deze e-mail kun je niet reageren.
Log in op Mijn Simyo onder het tabblad Facturen om je factuur te bekijken. Heb je vragen over je factuur? Je vindt veel antwoorden via onze servicepagina en op ons forum, waar andere Simyo klanten en medewerkers je verder helpen."
Dus zou fijn zijn als Simyo het nu wel goed regelt en mij niet meer lastig valt met dit soort onzin.
Beste antwoord door bartdehaag
Bekijk originele reactie