Goedendag,
Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik mijn bankafschrijvingen zag, er is 365,84 afgeschreven door Simyo!
Wij hebben voor onze 12 jarige zoon een Simyo 200 abonnement met daarbij een 10GB databundel, wat altijd ruim voldoende is en er is is daarom nooit meer dan 10,- aan maandelijkse kosten geweest.
Bij dataverbruik in de portal zie ik allemaal blokken van 59MB achter elkaar en mijn zoon en ik hebben geen idee waaraan. Mijn zoon is altijd heel consequent om overal Wifi te gebruiken en geen media te streamen op 4G.
Ik, als ouder, heb bewust de Simyo app op mijn eigen telefoon staan om vinger aan de pols te houden. Mijn zoon en ik hebben geen enkele melding gekregen over het dataverbruik buiten de bundel.
Ik lees dat Simyo normaal uit voorzorg de SIM-kaart blokkeert als er binnen korte tijd hoge kosten gemaakt worden buiten je bundel. Dit is niet gebeurt, terwijl de kosten buiten de bundel 35 X de maandelijkse kosten zijn!
Ik hoop echt enorm dat iemand van Simyo hier kan helpen, want we zijn radeloos, dit was absoluut niet de bedoeling en we kunnen dit geld ook echt niet missen.
Met vriendelijke groet, Bas