Beste Simyo,
Het lijkt erop dat er vanwege een fout een factuur openstaat van +250 euro. Schijnbaar zou ik binnen 6 uur meer dan 250 euro besteed hebben, wat niet mogelijk zou moeten zijn volgens jullie site aangezien het 24 uur limiet op 100 euro zit. Het is een vrij goedkoop abonnement (10 euro per maand, dus plotseling kosten voor 25 maanden!), en ik ben er dus niet echt blij mee om opeens een gigantisch bedrag te zien. Hoe kunnen we dit oplossen?
Want ik zou graag willen dat dit niet meer mogelijk is om MBs naast de bundel te gebruiken, en het liefst dus ook dat ik geen 250 euro extra moet betalen voor slechts 1.5GB. Ik ben best bereid om ter compensatie een hoger abonnement af te sluiten, aangezien een upgrade naar extra data slechts een paar euro extra per maand is, maar ik ga natuurlijk geen 250 euro betalen voor een abonnement wat normaal 10 euro is. Ik ben pas sinds vorige maand klant, dus dit is absoluut geen fijne verwelkoming.