.

Onterecht hoge verbruikskosten

  • 2 October 2012
  • 34 reacties
  • 2055 Bekeken


Toon eerste bericht

34 reacties

Mooi om te zien dat het bij jou op is gelost. Zelf heb ik precies hetzelfde probleem, ik ga de klantenservice maar eens aanspreken.
Badge
Bel de krant, hang de vlag uit, ik ben zojuist teruggebeld door Simyo! Het kan dus echt, ik zit nog te knipperen met m'n ogen, slaap ik nog ?

De bundel is per 04-10-2012 ingegaan.

De "coulanceregeling" van Simyo is dat de verbruikskosten welke zijn berekend voor 04-10-2012 worden verrekend met de factuur en de bundels zoals het eigenlijk gemoeten had.

In mijn ogen is dat geen coulance, maar gewoon het oplossen van hun problemen, wat in mijn ogen normaal is.

Nu maar afwachten tot er gefactureerd gaat worden eind oktober, fingers crossed.
Badge
Nou, ze hebben het persoonlijk record niet verbroken, nu 35 minuten in de wacht gestaan.

Nu kreeg ik dezeflde mevrouw als afgelopen woensdag aan de telefoon, toch prettig dat je de medewerkers van Simyo leert kennen.

Mevrouw tovert antwoord nr. 33 uit de kast, "het klopt niet, het wordt uitgezocht, de technische dienst zoekt dit na, en u wordt teruggebeld".

Vervolgens grabbelt ze in de beloftenton, en nu wordt ik zo rond 12:00 teruggebeld!

Ik heb haar aangegeven dat ik zolangzamerhand niet meer geloof in al die valse beloftes, maar ze drukte me op het hart dat ik nu echt rond 12:00 terug gebeld ga worden.

Als  bonus grabbelt ze nog een keer in de beloftenton en ik kom zelfs in aanmerking voor de coulance regeling!

Wat is het toch een fijn bedrijf dat Simyo 🆒
Badge
Ik hang alweer in de wachtrij.

En je raad het nooit "Op dit moment is het erg druk, onze excuses blahblahblah, probeer het later weer, blahblahblah".

Als Simyo nu de problemen eens direct oplost i.p.v. de struisvogelpolitiek toe te passen dan gaat ook niet iedereen bellen naar hun, waardoor ze normaal bereikbaar zijn.

Maar als bovenstaande teveel gevraagd is, geef dan in ieder geval een eerlijk antwoord, en als je een afspraak maakt, komt deze dan na!

Maar dit is zelfs teveel gevraagd.... :(

Ik verwacht dat ik voor 10:00 iemand aan de lijn heb, en als ze hun PR willen verbeteren pakken ze binnen 20 minuten de telefoon op :)

Het enigste wat ik tot nu toe bereikt heb is dat vanaf gisteren wel uit de bundel wordt gebeld/gesmst en geinternet.

Wel heb ik nog steeds verbruikskosten staan voor september/oktober.
Ik heb hetzelfde probleem: verbruik toont buiten-bundel tarieven, terwijl ik GEEN nummerbehoud heb aangevraagd, dus direct de bundeltarieven zouden moeten gelden. Gemeld aan Simyo maar tot nu toe alleen een automatisch antwoord met een support ticket nummertje. Waarom reageert Simyo niet?
Hello, sorry i will write in english.
I have the same probelm...I activated my sim today, as i got it by post today.
I called and i found out that it is charging me outside my bundle.....i wrote a message in the forum....I don't really know how to fix the problem....
your post makes me very worried.....
tell me if you have any result!!
I hope it all gets fixed sooon


Yoana


En wederom 2 beloftes gebroken.

Ik zou voor 12:00 gebeld worden, en dat is dus niet gebeurd.

Zelf maar is gebeld rond 12:05 en waarempel om 12:30 iemand aan de lijn (binnen een half uur, dit is een nieuw record).

Deze heeft mij nadrukkelijk beloofd voor 15:00 terug te bellen, maar zoals verwacht, niets gehoord .........

Iedereen geeft ruiterlijk toe dat het niet klopt, en dat ik gelijk hebt, maar niemand wil (of kan) het probleem oplossen.

morgen maar weer eens een uurtje vooruit trekken.

Kan ik deze kosten ergens declareren bij Simyo ? Ondertussen toch al een paar uur aan het bellen geweest...
Badge
En wederom 2 beloftes gebroken.

Ik zou voor 12:00 gebeld worden, en dat is dus niet gebeurd.

Zelf maar is gebeld rond 12:05 en waarempel om 12:30 iemand aan de lijn (binnen een half uur, dit is een nieuw record).

Deze heeft mij nadrukkelijk beloofd voor 15:00 terug te bellen, maar zoals verwacht, niets gehoord .........

Iedereen geeft ruiterlijk toe dat het niet klopt, en dat ik gelijk hebt, maar niemand wil (of kan) het probleem oplossen.

morgen maar weer eens een uurtje vooruit trekken.

Kan ik deze kosten ergens declareren bij Simyo ? Ondertussen toch al een paar uur aan het bellen geweest...
Badge
Toch frappant dat als de vraag iets moeilijker wordt (of dat wellicht Simyo een fout maakt) er niet gereageerd wordt.

Volgens de website van Simyo zelf zou je via het forum binnen 1 dag antwoord krijgen, maar ook dit wordt niet waargemaakt.
Een klein berichtje van "We zijn er mee bezig, je hoort van ons" zou mij toch het gevoel geven dat er iemand serieus mee bezig is.

We wachten geduldig af, de belofte is dat ze me voor 12:00 vandaag weer zouden bellen, ik ben benieuwd of dit wel gehaald wordt.....
Badge
Onder het motto van de aanhouder wint zojuist weer +- een half uur in de wacht gestaan en uiteindelijk een vriendelijke dame aan de lijn gekregen.

Volgens haar waren mijn bundels niet geactiveerd (op mijnsimyo staat van wel) en volgens haar ging hier iets verkeerd (daar was ik dus al 4 dagen achter).

Dus alles wat er verbruikt wordt (bellen/sms'en/internetten) komt niet uit de bundel, maar wordt gewoon berekend, en dat is niet goedkoop bij Simyo zoals bekend.

Ze heeft dit doorgespeeld naar de technische dienst, en ik zou vanmiddag, uiterlijk morgenvroeg teruggebeld worden door Simyo.

Reageer