Hallo,
Sinds afgelopen vrijdag heb ik mijn SIM kaart geactiveerd bij Simyo, en begin nu spijt te krijgen.
Afgelopen zondag logte ik in op de simyo site en toen zag ik dat ik al 47 EURO extra kosten had gemaakt ?
Dit vond ik raar, aangezien ik een 300 minuten/smsjes bundel + 500MB internet had afgesloten.
Na wat nazoeken lees ik dat de eerste bundel blijkbaar verdeeld wordt.
Vervolgens log ik maandag in zie ik heel het verbruik van September niet meer, en ik zie ook geen factuur van September?
Om problemen te voorkomen maar direct gebeld met de klantenservice, maar op 1 oktober 3 x 25 minuten in de wacht gestaan, en NIEMAND aan de lijn te krijgen.
Overal kan het wel eens druk zijn, dus we proberen het dinsdag weer.
Ik log in op mijn Simyo.nl en ik zie dat ik op 1 oktober alweer kosten buiten de bundel gemaakt zou hebben ?!?!?!
Sochtends om 09:00 30 minuten in de wacht gestaan.
smiddags rond 12:00 20 minuten in de wacht gestaan.
smiddags rond 1600 20 minuten in de wacht gestaan.
Is er ergens een mogelijkheid om duidelijkheid te krijgen hoe dit nu zit?
Medewerkers van Simyo, ik neem aan dat jullie mijn 06 nummer kunnen zien adhv mijn gebruikersnaam, dus graag ZSM reactie op dit forum of per e-mail.
Alvast bedankt voor het oplossen van dit probleem.
Groeten,
Arnnemarie
Bladzijde 2 / 2
Mooi om te zien dat het bij jou op is gelost. Zelf heb ik precies hetzelfde probleem, ik ga de klantenservice maar eens aanspreken.
Bel de krant, hang de vlag uit, ik ben zojuist teruggebeld door Simyo! Het kan dus echt, ik zit nog te knipperen met m'n ogen, slaap ik nog ?
De bundel is per 04-10-2012 ingegaan.
De "coulanceregeling" van Simyo is dat de verbruikskosten welke zijn berekend voor 04-10-2012 worden verrekend met de factuur en de bundels zoals het eigenlijk gemoeten had.
In mijn ogen is dat geen coulance, maar gewoon het oplossen van hun problemen, wat in mijn ogen normaal is.
Nu maar afwachten tot er gefactureerd gaat worden eind oktober, fingers crossed.
De bundel is per 04-10-2012 ingegaan.
De "coulanceregeling" van Simyo is dat de verbruikskosten welke zijn berekend voor 04-10-2012 worden verrekend met de factuur en de bundels zoals het eigenlijk gemoeten had.
In mijn ogen is dat geen coulance, maar gewoon het oplossen van hun problemen, wat in mijn ogen normaal is.
Nu maar afwachten tot er gefactureerd gaat worden eind oktober, fingers crossed.
Nou, ze hebben het persoonlijk record niet verbroken, nu 35 minuten in de wacht gestaan.
Nu kreeg ik dezeflde mevrouw als afgelopen woensdag aan de telefoon, toch prettig dat je de medewerkers van Simyo leert kennen.
Mevrouw tovert antwoord nr. 33 uit de kast, "het klopt niet, het wordt uitgezocht, de technische dienst zoekt dit na, en u wordt teruggebeld".
Vervolgens grabbelt ze in de beloftenton, en nu wordt ik zo rond 12:00 teruggebeld!
Ik heb haar aangegeven dat ik zolangzamerhand niet meer geloof in al die valse beloftes, maar ze drukte me op het hart dat ik nu echt rond 12:00 terug gebeld ga worden.
Als bonus grabbelt ze nog een keer in de beloftenton en ik kom zelfs in aanmerking voor de coulance regeling!
Wat is het toch een fijn bedrijf dat Simyo 🆒
Nu kreeg ik dezeflde mevrouw als afgelopen woensdag aan de telefoon, toch prettig dat je de medewerkers van Simyo leert kennen.
Mevrouw tovert antwoord nr. 33 uit de kast, "het klopt niet, het wordt uitgezocht, de technische dienst zoekt dit na, en u wordt teruggebeld".
Vervolgens grabbelt ze in de beloftenton, en nu wordt ik zo rond 12:00 teruggebeld!
Ik heb haar aangegeven dat ik zolangzamerhand niet meer geloof in al die valse beloftes, maar ze drukte me op het hart dat ik nu echt rond 12:00 terug gebeld ga worden.
Als bonus grabbelt ze nog een keer in de beloftenton en ik kom zelfs in aanmerking voor de coulance regeling!
Wat is het toch een fijn bedrijf dat Simyo 🆒
Ik hang alweer in de wachtrij.
En je raad het nooit "Op dit moment is het erg druk, onze excuses blahblahblah, probeer het later weer, blahblahblah".
Als Simyo nu de problemen eens direct oplost i.p.v. de struisvogelpolitiek toe te passen dan gaat ook niet iedereen bellen naar hun, waardoor ze normaal bereikbaar zijn.
Maar als bovenstaande teveel gevraagd is, geef dan in ieder geval een eerlijk antwoord, en als je een afspraak maakt, komt deze dan na!
Maar dit is zelfs teveel gevraagd.... :(
Ik verwacht dat ik voor 10:00 iemand aan de lijn heb, en als ze hun PR willen verbeteren pakken ze binnen 20 minuten de telefoon op :)
Het enigste wat ik tot nu toe bereikt heb is dat vanaf gisteren wel uit de bundel wordt gebeld/gesmst en geinternet.
Wel heb ik nog steeds verbruikskosten staan voor september/oktober.
En je raad het nooit "Op dit moment is het erg druk, onze excuses blahblahblah, probeer het later weer, blahblahblah".
Als Simyo nu de problemen eens direct oplost i.p.v. de struisvogelpolitiek toe te passen dan gaat ook niet iedereen bellen naar hun, waardoor ze normaal bereikbaar zijn.
Maar als bovenstaande teveel gevraagd is, geef dan in ieder geval een eerlijk antwoord, en als je een afspraak maakt, komt deze dan na!
Maar dit is zelfs teveel gevraagd.... :(
Ik verwacht dat ik voor 10:00 iemand aan de lijn heb, en als ze hun PR willen verbeteren pakken ze binnen 20 minuten de telefoon op :)
Het enigste wat ik tot nu toe bereikt heb is dat vanaf gisteren wel uit de bundel wordt gebeld/gesmst en geinternet.
Wel heb ik nog steeds verbruikskosten staan voor september/oktober.
Ik heb hetzelfde probleem: verbruik toont buiten-bundel tarieven, terwijl ik GEEN nummerbehoud heb aangevraagd, dus direct de bundeltarieven zouden moeten gelden. Gemeld aan Simyo maar tot nu toe alleen een automatisch antwoord met een support ticket nummertje. Waarom reageert Simyo niet?
Hello, sorry i will write in english.
I have the same probelm...I activated my sim today, as i got it by post today.
I called and i found out that it is charging me outside my bundle.....i wrote a message in the forum....I don't really know how to fix the problem....
your post makes me very worried.....
tell me if you have any result!!
I hope it all gets fixed sooon
Yoana
I have the same probelm...I activated my sim today, as i got it by post today.
I called and i found out that it is charging me outside my bundle.....i wrote a message in the forum....I don't really know how to fix the problem....
your post makes me very worried.....
tell me if you have any result!!
I hope it all gets fixed sooon
Yoana
En wederom 2 beloftes gebroken.
Ik zou voor 12:00 gebeld worden, en dat is dus niet gebeurd.
Zelf maar is gebeld rond 12:05 en waarempel om 12:30 iemand aan de lijn (binnen een half uur, dit is een nieuw record).
Deze heeft mij nadrukkelijk beloofd voor 15:00 terug te bellen, maar zoals verwacht, niets gehoord .........
Iedereen geeft ruiterlijk toe dat het niet klopt, en dat ik gelijk hebt, maar niemand wil (of kan) het probleem oplossen.
morgen maar weer eens een uurtje vooruit trekken.
Kan ik deze kosten ergens declareren bij Simyo ? Ondertussen toch al een paar uur aan het bellen geweest...
En wederom 2 beloftes gebroken.
Ik zou voor 12:00 gebeld worden, en dat is dus niet gebeurd.
Zelf maar is gebeld rond 12:05 en waarempel om 12:30 iemand aan de lijn (binnen een half uur, dit is een nieuw record).
Deze heeft mij nadrukkelijk beloofd voor 15:00 terug te bellen, maar zoals verwacht, niets gehoord .........
Iedereen geeft ruiterlijk toe dat het niet klopt, en dat ik gelijk hebt, maar niemand wil (of kan) het probleem oplossen.
morgen maar weer eens een uurtje vooruit trekken.
Kan ik deze kosten ergens declareren bij Simyo ? Ondertussen toch al een paar uur aan het bellen geweest...
Ik zou voor 12:00 gebeld worden, en dat is dus niet gebeurd.
Zelf maar is gebeld rond 12:05 en waarempel om 12:30 iemand aan de lijn (binnen een half uur, dit is een nieuw record).
Deze heeft mij nadrukkelijk beloofd voor 15:00 terug te bellen, maar zoals verwacht, niets gehoord .........
Iedereen geeft ruiterlijk toe dat het niet klopt, en dat ik gelijk hebt, maar niemand wil (of kan) het probleem oplossen.
morgen maar weer eens een uurtje vooruit trekken.
Kan ik deze kosten ergens declareren bij Simyo ? Ondertussen toch al een paar uur aan het bellen geweest...
Toch frappant dat als de vraag iets moeilijker wordt (of dat wellicht Simyo een fout maakt) er niet gereageerd wordt.
Volgens de website van Simyo zelf zou je via het forum binnen 1 dag antwoord krijgen, maar ook dit wordt niet waargemaakt.
Een klein berichtje van "We zijn er mee bezig, je hoort van ons" zou mij toch het gevoel geven dat er iemand serieus mee bezig is.
We wachten geduldig af, de belofte is dat ze me voor 12:00 vandaag weer zouden bellen, ik ben benieuwd of dit wel gehaald wordt.....
Volgens de website van Simyo zelf zou je via het forum binnen 1 dag antwoord krijgen, maar ook dit wordt niet waargemaakt.
Een klein berichtje van "We zijn er mee bezig, je hoort van ons" zou mij toch het gevoel geven dat er iemand serieus mee bezig is.
We wachten geduldig af, de belofte is dat ze me voor 12:00 vandaag weer zouden bellen, ik ben benieuwd of dit wel gehaald wordt.....
Onder het motto van de aanhouder wint zojuist weer +- een half uur in de wacht gestaan en uiteindelijk een vriendelijke dame aan de lijn gekregen.
Volgens haar waren mijn bundels niet geactiveerd (op mijnsimyo staat van wel) en volgens haar ging hier iets verkeerd (daar was ik dus al 4 dagen achter).
Dus alles wat er verbruikt wordt (bellen/sms'en/internetten) komt niet uit de bundel, maar wordt gewoon berekend, en dat is niet goedkoop bij Simyo zoals bekend.
Ze heeft dit doorgespeeld naar de technische dienst, en ik zou vanmiddag, uiterlijk morgenvroeg teruggebeld worden door Simyo.
Volgens haar waren mijn bundels niet geactiveerd (op mijnsimyo staat van wel) en volgens haar ging hier iets verkeerd (daar was ik dus al 4 dagen achter).
Dus alles wat er verbruikt wordt (bellen/sms'en/internetten) komt niet uit de bundel, maar wordt gewoon berekend, en dat is niet goedkoop bij Simyo zoals bekend.
Ze heeft dit doorgespeeld naar de technische dienst, en ik zou vanmiddag, uiterlijk morgenvroeg teruggebeld worden door Simyo.
Bladzijde 2 / 2
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.