Skip to main content

Officiële klacht indienen via de website lukt niet

• September 17, 2026
  • 3 reacties
  • 21 Bekeken

Goedemiddag

Ik heb de klantenservice net opgehangen en wil officieel een klacht indienen. Hiervoor wordt ik doorverwezen, echter daar kom ik niet uit bijeen officiële klachtenprocedure. 

Graag contact hierover.  Waar kan ik de klacht heen sturen of wie belt mij hierover op.

Graag dus niet meer de klantenservice.

Groeten Isto

Moderator: Titel is aangepast voor duidelijkheid en betere vindbaarheid.

September 17, 2026

Hoi ​@Isto,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat de route naar de klachtenprocedure op de website niet duidelijk te vinden is, zeker als een collega van de klantenservice je net daarvoor heeft doorverwezen. Gelukkig heeft ​@JanD de juiste link al met je gedeeld!

De link die ​@JanD stuurde is inderdaad de officiële pagina van Simyo voor klachten. Zoals je op die pagina kunt zien, hebben we geen specifiek online klachtenformulier. In plaats daarvan word je via de knop 'Neem contact op' naar onze contactkanalen geleid. 
Je kunt jouw officiële klacht daarom het beste schriftelijk indienen door een e-mail te sturen naar klantenservice@simyo.nl.

Zodra je e-mail binnenkomt, wordt deze intern geregistreerd en gaan we er direct mee aan de slag om samen alsnog tot een goede oplossing te komen.

Groetjes,
Shaniqua

3 reacties

JanD
  • September 17, 2026

Beste ​@Isto zie onderstaande link om een klacht in te dienen:

https://www.simyo.nl/klantenservice/klacht

Succes

Forum|alt.badge.img+2
  • Actief Simyaan
  • September 17, 2026

Shaniqua
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • September 17, 2026

Hoi ​@Isto,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat de route naar de klachtenprocedure op de website niet duidelijk te vinden is, zeker als een collega van de klantenservice je net daarvoor heeft doorverwezen. Gelukkig heeft ​@JanD de juiste link al met je gedeeld!

De link die ​@JanD stuurde is inderdaad de officiële pagina van Simyo voor klachten. Zoals je op die pagina kunt zien, hebben we geen specifiek online klachtenformulier. In plaats daarvan word je via de knop 'Neem contact op' naar onze contactkanalen geleid. 
Je kunt jouw officiële klacht daarom het beste schriftelijk indienen door een e-mail te sturen naar klantenservice@simyo.nl.

Zodra je e-mail binnenkomt, wordt deze intern geregistreerd en gaan we er direct mee aan de slag om samen alsnog tot een goede oplossing te komen.

Groetjes,
Shaniqua